Svampebob Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 hvordan får du til det? men de 2 neste ukene blir det mye skating og betaling for det skal jobbe for pappa og det blir og koste litt og skate sikkert resten Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 klarer ikke manual på ett hjul, men one foot er digg en kompis klarte ca. 100meter.. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er det noen som bruker beskyttelses utstyr i ramp? Snakker ikke om vert ramp, men kanskje en litt større miniramp. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 styrer unna rampen i det hele tatt så nei Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvor får jeg kjøpt et billig nybegynner skateboard? Har liksom ikke lyst til å bruke mer enn 300kr hvis jeg ikke liker det. 300kr er kanskje ikke mye, men krever ikke det beste ;p vis du ikke har kjøpt enda så har de tilbud på boardshop nå, får et komplett blanks brett for 649KR http://boardshop.no/sider/produkt.asp?id=14942 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hørte at det er Emerica - Go skateboarding day på lørdag Noen som skal ut å skate da eller? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 ikke noe emerica greier, kansje de har event, men det er den offisiellle go skateboarding day er reistbort, er i skogen da, ikke mye skating.... shit & session her i stavanger hadde run i byen i fjord og giveawayss Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hørte at det er Emerica - Go skateboarding day på lørdag Noen som skal ut å skate da eller? Hvor er det? Stavanger? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hørte at det er Emerica - Go skateboarding day på lørdag Noen som skal ut å skate da eller? Hvor er det? Stavanger? Er det ikke i hele landet a? Jeg skal i oslo.. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 i stavanger på lørdag hadde shit og session skate ting, på go skateboarding day, som de har hvert år, men skate anyways! men jeg var på hytta.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 skata i kanskje en måned ellerno sånt no. husker ikke helt når jeg kjøpte brettet, men har vært noen perioder jeg ikke har hatt tid til å skate etc. liker å cruise rundt for det meste prøvd på ramp men klarer ikke droppe enda. tryner mye da kan du si Kan Ollie bare, men fikk nesten til en kickflip en gang. ( dvs landa ikke siden brettet bare gikk halvveis rundt ) Ollie i fart er vanskelig syns jeg, men her om dagen fikk jeg det til med en ganske bra ollie. eneste var at jeg landa litt for langt fram på brettet, så jeg "tryna" jo seff rett etter det prøvde pop-shove it eller hva den nå heter på fredag (trur jeg det var ) foreløpig har jeg bare landa på et bein på brettet, men jeg nærmer meg litt mer for hver gang mye øving, og mye tryning, men moro er det nå Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 jep, bare ikke tenk på og gjøre tricks stillestående, bare senker deg ned... men morro er det jo fordi det er lettere men jeg anbefaler og prøve noen tricks i oppoverbakke, en liten en, 180 begge veiere fakie, switch 180, og shuvits Lenke til kommentar
EtniesSkate Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg skater det er digg! Triks jeg kan: 360 flip KickFlip Heelflip Nollie kickflip Hardflip Nollie frontside 180 og Backside samme med fakie og vanlig switch ( enklest med nollie syntes jeg) i slides kan jeg boardslide noseslide 50-50 fs 5-0 og bs 5-0 skater vær dag xD Skating er digg azz! verdens beste ting! Tips! FLIP plater sucker som bare faen! nosen knakk den tredje dagen... x) orker ikke si flere kan si popshuvit og fs popshuvit og det xD Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Jeg skater det er digg!Triks jeg kan: 360 flip KickFlip Heelflip Nollie kickflip Hardflip Nollie frontside 180 og Backside samme med fakie og vanlig switch ( enklest med nollie syntes jeg) i slides kan jeg boardslide noseslide 50-50 fs 5-0 og bs 5-0 skater vær dag xD Skating er digg azz! verdens beste ting! Tips! FLIP plater sucker som bare faen! nosen knakk den tredje dagen... x) orker ikke si flere kan si popshuvit og fs popshuvit og det xD åssen skategear har du? Endret 23. juli 2008 av frewsen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 landa pop shuvit wooh. så snart jeg blir bedre på høy ollie må jeg prøve nosegrind ellerno borti her. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har vært ut å skata i 5 timer, og skal ut igjen å skate snart Klarer ollie nå da, men ikke i fart Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 noen her som har klart kickflip underflip? Lenke til kommentar
EtniesSkate Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis dere lurer på åssen brettet mitt er så er: Plate: PLAN B Danny way pro model trucks: independent hjul: Hubba Går mest med DC tøy Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 er danny way pro model plata bra? har vurdert å kjøpe den Lenke til kommentar
EtniesSkate Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ja den er skikkelig bra! Plan B har kule plater med god kvalitet Plan B <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå