Landeplagen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 impossible Ikke værst. Jeg klarer kickflip på en bra dag. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 jeg skater litt men jeg har problemer med pop-shove it jeg lander alltid med en fot kan 4 triks ollie fakie ollie nose manual manual men pop-shove it sliter jeg med noen tips? Har merket på pop-shoviten at jeg må hoppe lengre til siden for å i det hele tatt nå igjen brettet, litt vansklig å lære men når du har fått det til går det som regel bra. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Er det noen som drier med amatør konkuranse skating her? Endret 8. juni 2008 av frewsen Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har begynt å skatet nå, kjøpte meg et Blind Brett fra 50-50...Det var kanskje litt lite for meg da, er 180cm høy og veier litt over 80kg, brettet er 7.35'' elns ;P Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har begynt å skatet nå, kjøpte meg et Blind Brett fra 50-50...Det var kanskje litt lite for meg da, er 180cm høy og veier litt over 80kg, brettet er 7.35'' elns ;P Junior brett? Lenke til kommentar
radalf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor får jeg kjøpt et billig nybegynner skateboard? Har liksom ikke lyst til å bruke mer enn 300kr hvis jeg ikke liker det. 300kr er kanskje ikke mye, men krever ikke det beste ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Husker jeg og noen kompiser hang et sted og skatet da vi gikk i 8 (7år siden eller noe sånt). Men det var ikke så alt for mye skating det gikk i. Hang bare og snakka skit. Railet litt og satt enda mer og skitpratet. Merket alltid at vi var ekstra gira etter å ha spillt Tony Hawk. Eneste som jeg egentlig var flink på, var høye ollier. 80cm +/- var nok rekorden Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor får jeg kjøpt et billig nybegynner skateboard? Har liksom ikke lyst til å bruke mer enn 300kr hvis jeg ikke liker det. 300kr er kanskje ikke mye, men krever ikke det beste ;p Du kan vel kanskje få kjøpt et brukt brett til 500 kr? Stikk innom skatebutikken der du bor å spørr dem. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor får jeg kjøpt et billig nybegynner skateboard? Har liksom ikke lyst til å bruke mer enn 300kr hvis jeg ikke liker det. 300kr er kanskje ikke mye, men krever ikke det beste ;p Du kan vel kanskje få kjøpt et brukt brett til 500 kr? Stikk innom skatebutikken der du bor å spørr dem. Er dessverre ingen skatebutikker her i nærheten. Noen som vet hvor jeg får kjøpt et billig brett over nett? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvor får jeg kjøpt et billig nybegynner skateboard? Har liksom ikke lyst til å bruke mer enn 300kr hvis jeg ikke liker det. 300kr er kanskje ikke mye, men krever ikke det beste ;p Du kan vel kanskje få kjøpt et brukt brett til 500 kr? Stikk innom skatebutikken der du bor å spørr dem. Er dessverre ingen skatebutikker her i nærheten. Noen som vet hvor jeg får kjøpt et billig brett over nett? www.skateamerica.com (Alle jeg kjenner som har kjøpt har fått det, men jeg har hørt dritt om det også) www.skatewarehouse.com bare hørt bra Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Brukt brett fungerer fint det til å lære seg triks med. off-topic Jeg ville ikke bestilt fra skateamerica.com, bestilte en del ting der fra for ikke så lenge siden og jeg har ikke fått alt enda.. Endret 12. juni 2008 av frewsen Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 skateamerica styrer jeg og vekk ifra, men det er billig der.. men kan vouche for skatewarehouse Lenke til kommentar
radalf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Blir det ikke veldig dyrt hvis man bestiller fra USA? Alt som koster over 200kr skal vel tolles også, og frakt er sikkert ikke billig :/ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 komplett brett fås fra 1700 over her Lenke til kommentar
radalf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har virkelig ikke lyst til å kjøpe et brett for over 1000kr, for så og legge det på hylla ei uke etter. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har virkelig ikke lyst til å kjøpe et brett for over 1000kr, for så og legge det på hylla ei uke etter. Sørg for å ikke legge det på hylla da Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 jepp, eller bestem deg på fårhond, det jeg gjorde var og gikk til en kompis og kjøpte et gammel brista brett til 250kr elns med trucker og shit, så brukte jeg det til jeg hadde bestemt meg Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen her som driver med onefoot manual og manual på ett hjul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå