Ironbeast Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Skate jo,men suger ;<.. Kan kickflip (ikke safe) og nærmer meg varial kick xD Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg var å skatet for noen dager siden, triksa sitter ganske bra fortsatt altså! Selv om det er LENGE siden jeg skatet ordentlig Skate jo,men suger ;<..Kan kickflip (ikke safe) og nærmer meg varial kick xD Spørr du meg, så er ikke Verial kickflip noe triks det er vits i å lære, man bruker det omtrent aldri Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Spørr du meg, så er ikke Verial kickflip noe triks det er vits i å lære, man bruker det omtrent aldri Tja, det kan godt hevdast. Det er sjeldan å sjå varial kflip på film no om dagen, med mindre det er fakie eller nollie ned 10-stairs eller meir. Men det er jo kjekt å kunne då! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Noen som har kjøpt fra http://www.skateamerica.com/? Satt sammen et brett som koster $125,99 og lurte på hva dere har betalt i frakt. Skateboardet er forøvrig dette: # Zero Deck Blood Size 7.5 # Zero Wheels Lightning Red Size 51 # Phantom Trucks 2 Polished Size 7.5 # Zero Bearings Black Widows # Phantom Hardware Pop Top Size .78A # FKD Grip Tape Sheet Color Black Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nå har jeg endelig startet å skate ordentlig igjen! Satt nesten hardflip, verial heel og fakie FS heel Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 jaja, blir ikke noe skating på en stund, trynte på moped så nå kan jeg ikke bøye kneet :/ Lenke til kommentar
Vitaminbjorn Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg skater men er ikke noe god. Har skata en liten stund nå og kan Pop shove-it, Ollie, nesten Kikcflip og nesten Boardslide. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kan bare såvidt ollie jeg, hva er galt? Det er jo bare å øve Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 nytt brett! zero thomas plate, husker ikke navn indy svarte koston trucker hubba 51mm hjul truckestatus - stramme som fy! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 nytt brett! zero thomas plate, husker ikke navn indy svarte koston trucker hubba 51mm hjul truckestatus - stramme som fy! Smooth, før hadde jeg drit stramme, men nå har jeg gått over til drit slække. Mye diggere! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg og noen kamerater har tatt opp igjen skating. Brukte å skate hver eneste tørre sommerdag i to-tre år, men ble aldri noe god! :!: Skal kjøpe nytt brett. Vil dere si et complete set (trucker, grip, brett, alt) til 90 euro er billig? Skal ihvertfall kjøpe det der. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 kommer ann på hva det ligger på, i min lokale butikk, session er det trucks 500 plate m/grip 700 skruer 50 hjul m kulelager 450 elns.. tot 1700 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 kommer ann på hva det ligger på, i min lokale butikk, session er dettot 1700 90 euro er omtrent 800 kroner, da. Lenke til kommentar
Vitaminbjorn Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Klarte en liten boardslide ordentlig for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har skatet i mange år men holder på å slutte nå da Orker ikke å ramse opp triksene Morsom sport altså jeg skater litt men jeg har problemer med pop-shove it jeg lander alltid med en fot men pop-shove it sliter jeg med noen tips? Tror nok at du bare trekker deg. Ikke pop trikset så mye men hopp høyt selv I pop-shoveit ligger mye av trikset i bakfoten. Det er vanskelig å forklare, men som det sies må du hoppe litt mer selv. Når du popper brettet så må du også få det til å snurre rundt og bruke bakfoten til dette. Når jeg skal ta en ps så dytter jeg bakdelen på brettet nedover og samtidig litt skått nedover sånn at brettet begynner å rotere. Mye av hemmeligheten her ligger i ankelen, bruk den til å få brettet til å poppe skrått. Det krever ikke så stor skrå bevegelse, å sparke bakbeinet ut vil ikke funke. For min del er det sånn at hvis jeg får til beveglsen med skrått-ned pop med ankelen så er det akkurat som om brettet spretter opp i føttene etter å ha snurret rundt en halv runde. Håper det hjelper og lykke til. Kan bare såvidt ollie jeg, hva er galt? Du har ikke gjort det over 10 000 ganger. Skating tar tid å lære seg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeppsi, først må du lære deg det, gjerne stillestående, så etter det, aldri gjøør tricks stillestående, ser bare rart ut, alt må være i fart, for at det skal se bra ut, med mindre du kjører mullen stil Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 På kort sikt er det kanskje lettere å lære triksene stillestående. Men meningen med skateboard er jo at alt skal gjøres i fart, som svenningen sier. Så hvis du lærer deg trikset stillestående må du lære å gjøre det i fart senere. Like greit å lære det i fart med en gang. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 jeppsi, og noen ting blir lettere i fart, og stillestående går jo ikke nollie og fakie tricks Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 skater jeg, tricks som er blitt nailet: 360flip pop shuv-it kickflip / heelflip Fingerflip impossible primo flip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå