Gjest Medlem-148998 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har skata ca. 1 år og 2 måneder til sammen. 3 sesonger =) Kan fs og bs pop shove-it i alle stance, samme med 180´er. Kan også kickflip, heelflip, varial flip, fakie kickflip, fakie heelflip, fakie varial flip, bs bigspin, fakie bigspin, ollie opp på 3paller, og litt sånn forskjellig:) Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Skata før.. Klarte vel kickflip, heelflip, varialkickflip osv, plus rock`n roll og nosestand (elno) i rampe xD Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har skata et par år nå, og har ikke tenkt å slutte med det samme! jeg brukte veldig lang tid på å lære meg ollie, og veeeldig lang tid på kickflip. Men etter det så har jeg lært meg triks lynraskt! Gidder ikke å ramse opp alle triksene jeg kan men her er de jeg gjør mest: Ollie Kickflip Heelflip 360 Flip Hardflip inward heelflip forskjellige manuals nosegrind (konge triks! ) nollie heelflip Halfcab kick/heelflip Bs cab heelflip (deilig triks) fakieflip fakie 360flip pop-shove it med tailgrab FS popshove-it (klart 43 på rad ) pressure flip varial heelflip ++ Ganske sikker på at jeg tar alle de triksene iløpet av en session. Noen som har no tips på hvordan man kan forbedre spenst innen skateing? Tar ollie over 5 brett, men kickflip klarer jeg bare 2 og resten av triksene er ikke så høye de heller "/ Henger meg på denne tråden jeg! snakkes! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når det gjelder Kickflip og høyde så er det vel bare å forbedre teknikken. Klarer du å hoppe over fem brett med ollie, så har du jo litt å gå på. Det kan kanskje funke å sette forfoten lengre bak på brettet for høy kickflip. Har ikke noen tips når det gjelder generell spenst, men god teknikk er viktig også for å komme høyt. Se på videoer etc hvor skaterene plasserer beina på brettet etc og se om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Når det gjelder Kickflip og høyde så er det vel bare å forbedre teknikken. Klarer du å hoppe over fem brett med ollie, så har du jo litt å gå på. Det kan kanskje funke å sette forfoten lengre bak på brettet for høy kickflip. Har ikke noen tips når det gjelder generell spenst, men god teknikk er viktig også for å komme høyt. Se på videoer etc hvor skaterene plasserer beina på brettet etc og se om det kan hjelpe. Takk! Skal prøve dette Hvis noen har andre tips så bare si ifra! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg skater for og komme meg til steder fort, men jeg klarer ikke triks Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg skater for og komme meg til steder fort, men jeg klarer ikke triks hehe. Begynn å lære deg triks, så blir det mye morsommere å skate! Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 jeg skater litt men jeg har problemer med pop-shove it jeg lander alltid med en fot kan 4 triks ollie fakie ollie nose manual manual men pop-shove it sliter jeg med noen tips? Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg ble veldig inspirert av denne tråden og skal begynne og skate... ha et skateboard fra før men jeg har en følelse av at det er veldig tungt. prøver og lære meg ollie og får det nesten til Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) aah har tatt ut brette igjen har kommet ny gratis skate hall her i bergen, men noen som vet om noen billige norske nettsider? har knust litt av den ene trucken vet om http://www.50-50.no/ http://www.formatshop.no/ http://www.2muchskate.com/ Endret 24. mars 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 www.boardshop.no www.skatewearhouse.com Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 har du link til den www.skatewearhouse.com fordi det kommer ingen ting når jeg skriver det :S heller ikke på .no Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har skatet i mange år men holder på å slutte nå da Orker ikke å ramse opp triksene Morsom sport altså jeg skater litt men jeg har problemer med pop-shove it jeg lander alltid med en fot kan 4 triks ollie fakie ollie nose manual manual men pop-shove it sliter jeg med noen tips? Tror nok at du bare trekker deg. Ikke pop trikset så mye men hopp høyt selv Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har skata et par år nå, og har ikke tenkt å slutte med det samme!jeg brukte veldig lang tid på å lære meg ollie, og veeeldig lang tid på kickflip. Men etter det så har jeg lært meg triks lynraskt! Gidder ikke å ramse opp alle triksene jeg kan men her er de jeg gjør mest: Ollie Kickflip Heelflip 360 Flip Hardflip inward heelflip forskjellige manuals nosegrind (konge triks! ) nollie heelflip Halfcab kick/heelflip Bs cab heelflip (deilig triks) fakieflip fakie 360flip pop-shove it med tailgrab FS popshove-it (klart 43 på rad ) pressure flip varial heelflip ++ Ganske sikker på at jeg tar alle de triksene iløpet av en session. Noen som har no tips på hvordan man kan forbedre spenst innen skateing? Tar ollie over 5 brett, men kickflip klarer jeg bare 2 og resten av triksene er ikke så høye de heller "/ Henger meg på denne tråden jeg! snakkes! Hvor lenge har du skatet? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Plukka opp mitt fyrste skateboard i 12-årsalderen, og er 22 no. Har imidlertid langt i frå skata kontinuerleg i denne perioden, men har heile tida fulgt scena og skata random med venner. Og ja, eg kan kickflip wo hooooo Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) noen som vet hva som egentlig er lettest av kickflip og heelflip, personlig synes jeg at heelflip virker lettere er mye nærmere og lande heelflip enn det når jeg prøver på kickflip EDIT: nå når jeg tenkte jeg skulle bestile nye truckere så gikk jeg inn på 50-50 men når jeg kom til handlekurven så kom det opp 1stk så det jeg lurer på får jeg bare den ene truckeren eller er det to? Endret 2. april 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 noen som vet hva som egentlig er lettest av kickflip og heelflip, personlig synes jeg at heelflip virker lettere er mye nærmere og lande heelflip enn det når jeg prøver på kickflip EDIT: nå når jeg tenkte jeg skulle bestile nye truckere så gikk jeg inn på 50-50 men når jeg kom til handlekurven så kom det opp 1stk så det jeg lurer på får jeg bare den ene truckeren eller er det to? Kickflip er lettere å safe. Lær kickflip først Lenke til kommentar
Trollen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg skater ikke men har lyst å prøve,p Ser kult ut Lenke til kommentar
Krims Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skata i 4 år før kneet gikk rett vest.. Nå skal jeg begynne igjen. Gleder meg som en unge. Før jeg slutta kunne jeg en god del, her er noen av de: Kickflip Heelflip Varial Kickflip Fs flip Bs flip Pop Shove-it Nollie Fakie Shove-it Fakie Flip Crooked grind Nosegrind Lip slide +++++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå