Zhensic Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Holder liv i tråden ! Noen som skater buer og sånne ting her? Bowls , miniramp, vert´ish? Lenke til kommentar
jelle Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har stått på rulleskjøter før men har nå stått på skateboard i ett år. du burde bytte til skateboard mye større og bedre miljø for det. TRIKS nollie 180 fakie bigspin kickflip Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er det noen som har noen anbefalinger om plater fra Toy Machine? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hva tenker du på? Toy Machine er et av de største brandsa og med ledgend Ed Templeton bak så vet du at du får kvalitet. Teamet er rått, graphicsa er kule og merket er 100% legit. Hadde isåfall gått for Nick Trapasso. Råeste fyren. "Nye" parten hans i 'Prevent this tragedy' er insane. Denne fra 'Suffer the Joy' er allerede legendarisk. http://www.youtube.com/watch?v=WupfsABGf5w&p=51C0D9D8C204DF34&playnext=1&index=47 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har du testa platene? Vet du hvordan flippen og Concaven er? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har vel hatt i underkant av 10 Toy Machine-plater i løpet av mitt liv. Ingen enorm fan, men det er jo forskjellig fra person til person. Syns det er digg nok. 8' platene er gode syns jeg. "Flippen" i brettet er strengt tatt ikke ett begrep da det er opp til føttene dine/motorikken din hvor bra du klarer å flippe det du prøver på, og concaven varierer fra modell til modell. Som med alle andre store brands. De er lagd av samme treverk, på høykvalitetsfabrikker og det ebber som regel altid ut til hva du foretrekker personlig. Its not the gear, its the guy. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, har hatt 2 shortys muska plater, ganske flate. Rich Eggil god pop. Så nå har jeg lyst på toy machine 7,75 plate. Så du anbefaler Toy Machine? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Haha! Har du hatt Rich-plate? Lenge siden kan jeg tenke meg. Så fun Toy Machine er good, men det beste hadde jo vært om du kunne sett på en modell eller to i en butikk først da. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har hatt rich plate siden 2005, startet igjen med skateboard i september. Og i går knakk Rich plata, så nå er jeg på jakt etter ny. Får dessverre ikke sett på plater i butikk her jeg bor, bare på internett. Det er derfor jeg spørr og graver litt rundt etter noen gode plater. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hadde aldri trodd det fantes fler Rich-plater igjen i verden. Jeg skata for Rich fra 2004 til 2006. Kult å høre Gå for Toy Machine isåfall om du vil det. Bra kvalitet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du var ikke på Dombås contesten også da eller? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=6546&ProductDetailId=35781 Den toy plata der så hvertfall ut til å ha liten til medium concave. Dra til din nærmeste skatesjappe og se på concaven på de forskjellige bretta og sammenlign med hva du har hatt før og har likt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du var ikke på Dombås contesten også da eller? Hm, hvilket år? Husker faktisk ikke om jeg var der eller ikke. Hadde Rich opplegg? ibrick. Concave varierer fra modell til modell. Personlig liker jeg brettene nærmere pannekaker, så at det modellen der ikke har ekstrem konkav er jo ikke noe negativt. Uansett enig i at det beste er å prøve ut selv om man har muligheten. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 2005, 50-50 arrangerte og Rich laga film som ligger ute på Tacky.no. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ah, nej, der var jeg ikke. Kyrre lager film om alt, så orker ikke rote i den røra igjen, men kult å høre uansett. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ser den, var uansett en helvettes kul dag. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ibrick. Concave varierer fra modell til modell. Personlig liker jeg brettene nærmere pannekaker, så at det modellen der ikke har ekstrem konkav er jo ikke noe negativt. Uansett enig i at det beste er å prøve ut selv om man har muligheten. Jeg som surrer, jeg trodde han var ute etter et brett med høy concave og tail for maks pop og lettere gjøre triks når man er nybegynner. Selv foretrekker jeg et brett med lav concave og lange og middels høye tail og nose, 8.0-8.1 har jeg havnet på nå. Sorry at jeg blander meg inn her, men siden han kanskje ikke har skata flere år, så bør vel han satse på lette trucks og brett med ekstra lett pop og flip. 50-53mm hjul. Det er forskjellige concave fra brett til brett som du sier, så det gjelder å bare prøve litt forskjellig. Alt avhenger av din stil og kjøremåte. Er du mer erfaren og har poppen i beina til å slenge rundt et 7.75+ brett så gå for det! Ellers ville jeg gått opp fra 7.5 til 7.6-ish prøve det først, anbefales Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har hatt 2 7.75 plater før, hadde ingen problem med å poppe di for 5 år siden. Så tviler på at jeg har det nå. Tror jeg bare skal kjøpe toy machine for å teste det ut. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=wDOVTtPZm3U Har ikke skatet på flere år, men etter å ha sett introen til Rodney Mullen vs Daewon Song igjen, klarer jeg knapt å vente til våren kommer igjen! Da skal jeg pusse støv av libtech brettet mitt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hehe, da er vel sikkert dette midt i blinken for deg. http://www.youtube.com/watch?v=6mgFdn4lfrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå