KKake Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Lenge siden jeg har vært her nå... Men skal ha nytt brett nå når april-stipendet kommer. Tenker å ikke bruke mer enn 1000,-, så har noen tips til sider med billig skateutstyr? Utenlandske som norske. Har forresten satt opp en liten liste, om den kan være noe? Hjul (bør vel funke fint de her?) Kulelager (eller hvilket som helst annet ABEC 5 -sett) Plate (er 50-50.no sine plater noe tess?) Trucks (virka litt for billige til å være trygge? ) Er fallt helt ut av skateboardverden, så husker ikke hva som er bra og ikke bra så. Men skateboardet skal brukes av en som fortsatt ser på seg selv som en nybegynner (altså meg), og til ramper og street. Noen som har noen tips og slik å komme med? Endret 26. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Anyone? Ingen som har noen tips i forhold til posten min over her? Btw, hva tror dere om å lage et cruiserboard fra bunn av selv? Noe ála Reborn88 i signaturen min, bare dra den litt lenger med egenprodusert plate? Noen som har noen guides til mekking av skateboarddecks? Fikk lyst til å lage noe ála dette: Endret 30. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som har peiling på Expedition one brett? Om det er bra eller i det hele tatt, hehe Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 . Andrew reynolds er etter min mening verdens beste skater. Har alltid vært fan av han og vil alltid være det, får maken til stil. Fler som er enige? Lenke til kommentar
Emilie94 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Er sånn "halvskater". Kan vel ikke strengt tatt kalle meg en skater, men gjør det på deltid, hehe. Nailer hvertfall nesten ollie, men de blir ikke noe pene. Blir bare nesten, og det er så jævla irriterende. Noen tips eller noe? Sykt pinlig også, å ikke kunne noen ting. Trene, trene, trene Endret 16. april 2010 av Emilie94 Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 ^what she said. Du bare øver mye og tilslutt så går det Jeg holder fortsatt på med å finpusse enkle triks som ollie, pop shove it, 180.. Trener mye på de, bare fram og tilbake Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Skal ha nytt brett nå når april-stipendet kommer. Tenker å ikke bruke mer enn 1000,-, Hjul (bør vel funke fint de her?) Kulelager (eller hvilket som helst annet ABEC 5 -sett) Plate (er 50-50.no sine plater noe tess?) Trucks De hvite hjula fra boardshop har jeg, har ikke fått testa de enda, men de virker som de er av god kvalitet, harde "trikse" hjul.. Vet du hva ABEC greiene er? Det er ikke hvor fort de ruller som mange tror, det er bare noen standarder(som når man ser på HDMI standarder ) Selvfølgelig er ABEC 7 kjappere enn ABEC 1 fordi de er laget for høyere fart og større påkjenning. Men ABEC 3 kan også rulle veldig bra, avhengig av olje, kuler osv.. Jeg har Speed Metal ABEC 3 og Rush Hybrid ABEC 7, og disse ruller nesten like bra, fordi Speed Demonsa har bedre smøring. Anbefaler Speed Metal for fart og holdbarhet! 50-50 platene er grisestøgge! Sett på Santa Cruz platene på boardshop? Litt retro design 399,- http://boardshop.no/node/27329 Disse skal tåle en støt også! De trucksa til 9.99$ kan umulig være et dårlig kjøp! Gjør ikke så veldig mye om de knekker når de bare har kosta 100-200 spenn med frakt Kjøp 2 par! . Andrew reynolds er etter min mening verdens beste skater. Har alltid vært fan av han og vil alltid være det, får maken til stil. Fler som er enige? Enig, han har rippa like hardt siden 90 tallet. Han har syk pop, og clean stil! Bare se på den BS Heelflipen ned dobbelsettet i den filmen! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 De hvite hjula fra boardshop har jeg, har ikke fått testa de enda, men de virker som de er av god kvalitet, harde "trikse" hjul.. Vet du hva ABEC greiene er? Det er ikke hvor fort de ruller som mange tror, det er bare noen standarder(som når man ser på HDMI standarder ) Selvfølgelig er ABEC 7 kjappere enn ABEC 1 fordi de er laget for høyere fart og større påkjenning. Men ABEC 3 kan også rulle veldig bra, avhengig av olje, kuler osv.. Jeg har Speed Metal ABEC 3 og Rush Hybrid ABEC 7, og disse ruller nesten like bra, fordi Speed Demonsa har bedre smøring. Anbefaler Speed Metal for fart og holdbarhet! 50-50 platene er grisestøgge! Sett på Santa Cruz platene på boardshop? Litt retro design 399,- http://boardshop.no/node/27329 Disse skal tåle en støt også! De trucksa til 9.99$ kan umulig være et dårlig kjøp! Gjør ikke så veldig mye om de knekker når de bare har kosta 100-200 spenn med frakt Kjøp 2 par! Takk, takk for svar. .) Har allerede kjøpt meg ny plate og nye kulelager fra Clas Ohlson (midlertidig). Valget fallt på denne plata, jalla motiv, men synes performance-tip-konseptet virket intressant (utskiftbare tupper). Med to ekstra tupper kom jo plata på 380,-. Kanskje jeg kjøper de ti dollars trucksa da, og noen nye hjul med kulelager snart. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Var ikke værst den plata der da Men selv syns jeg sånne ting på skateboard plater bare er gimmics, som med glassfiberplater osv.. Plater blir fort ødelagte uansett.. Eller, du er vel ikke hardcore skater, cruiser og lærer atm? ^^ Billig uansett da! Haha, har sett de kulelagra på clasern, med skikkelig ungdommelig motiv på pakka og greier! Btw, har begynt med lakkinga i dag Skal lage prosjekt tråd nu! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er ikke noe særlig hardcore nei. Som du sier, cruiser og lærer. Plata funker greit den, og er jo litt kjekt med utskiftbare tupper. Men merker det at jeg bør få meg noen nye kulelager og hjul snart. Ruller litt dårlig synes jeg. Skal følge med på worklogen din. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Digg Eirik! påtide jeg farta innom denne tråden igjen! Vel, har ikke jobba så mye med brett bortsett fra og leke meg med griptape ^^ Jar nå 2brett jeg bruker og en reserveplate ^^ Ett cruisebrett og ett vanlig ett Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 http://www.shittm.com/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=577577&b_kid=191219 Noen som har erfaring med Sh*t? Tenkte jeg skulle småskate igjen, men vil ha et rimelig brett å starte med. Blir vel mye sketchy skating og ødelegger vel brettet rimelig fort. Andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Personelig har jeg ikke sans får Shit brettene. Syns baker og toy machine lager bra brett. De toy machine brettene jeg har brukt har hvertfalt hatt helt syk pop. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Digg Eirik! påtide jeg farta innom denne tråden igjen! Vel, har ikke jobba så mye med brett bortsett fra og leke meg med griptape ^^ Jar nå 2brett jeg bruker og en reserveplate ^^ Ett cruisebrett og ett vanlig ett Har oppdatert prosjektet nå! Hurtiglink i signaturen Er morro å leke med griptape! Gjøre noe orginalt ut av det.. Men et tips, det er bedre å kutte i griptapen på forrhånd.. Hvis du drar for hardt over griptapen på brettet så lager du hakk i plata som gjør at den knekker fortere.. Gjorde det mye i starten.. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kjøpte meg nytt brett idag Baker andrew reynolds brett 7,75 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Likte grafikken på plata Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Three, three, three.. Three times.. Three everything.. Han er litt sprø han der Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 mhm dere har jo hørt om sykdommen hans Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Skateboard dedikert til Jimi Hendrix, Bob Marley og Arthur Lee fra Love. RIP Ta en tur innom prosjekt tråden min a? Link i signatur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå