Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hahaha, tok shoogoo på ett par mørke sko engang. Fysh noe så stygt Legger med en link til ett klipp av meg og noen kamerater, bails film. Filmen er noen år gammel så kvaliteten på skatinga var lav Bails (høyreklikk og velg lagre som) Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) stille det ble her gitt.. Siden skating var ulovlig før her i Norge pågrunna det var mye skader og sånt. Så lurer jeg litt på om noen her har opplevd mye skader pågrunna skating? Har heldigsvis ikke opplevd mye stygge fall, men det var engang jeg trynte noe jævlig i en nedoverbakke og måtte rett til legevakta. Endret 22. juni 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ulovlig på grunn av skader? Det har ikke jeg hørt noe om. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Men det var ulovlig back in the days da fader'n skatet :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det har vært ulovlig, det vet jeg, men ikke på grunn av skader. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) det jeg har fådt med meg så var det mye skader pågrunna skating i usa og derfor ble det forbud mot skating her i Norge.. Dette er ca 10år siden. Eller er det noe som jeg ikke har fådt med meg? Endret 23. juni 2006 av webby1 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Trikset jeg øver og øver på, men aldri får til er 360flip. Setter kickflip anytime, og varial ofte, men 360flippen sitter aldri. Brettet går helt rundt og jeg lander med en fot, men av refleks trekker den andre foten seg vekk og lander på bakken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd 360flip. ((( Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Trikset jeg øver og øver på, men aldri får til er 360flip. Setter kickflip anytime, og varial ofte, men 360flippen sitter aldri. Brettet går helt rundt og jeg lander med en fot, men av refleks trekker den andre foten seg vekk og lander på bakken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd 360flip. ((( 6367751[/snapback] Vet ikke om andre bruker det, men i min gjeng hadde vi mye "tørrtrening" før vi prøvde på triksa. Stå i et hjørne hvor du kan holde deg fast/ oppe. Dermed kan du selv regulere hvor lenge du skal henge i luften, og har tid til å perfeksjonere triksa. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Trikset jeg øver og øver på, men aldri får til er 360flip. Setter kickflip anytime, og varial ofte, men 360flippen sitter aldri. Brettet går helt rundt og jeg lander med en fot, men av refleks trekker den andre foten seg vekk og lander på bakken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd 360flip. ((( 6367751[/snapback] hva med å prøve det stillestående i gresset? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Trikset jeg øver og øver på, men aldri får til er 360flip. Setter kickflip anytime, og varial ofte, men 360flippen sitter aldri. Brettet går helt rundt og jeg lander med en fot, men av refleks trekker den andre foten seg vekk og lander på bakken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd 360flip. ((( 6367751[/snapback] hva med å prøve det stillestående i gresset? 6370222[/snapback] Får vel ikke noe bra pop da? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) har greid 3flip på gresset selv, var litt vanskelig å få bra pop ja.. Endret 23. juni 2006 av webby1 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Edit: Feil tråd. Endret 24. juni 2006 av dimiles Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 det jeg har fådt med meg så var det mye skader pågrunna skating i usa og derfor ble det forbud mot skating her i Norge.. Dette er ca 10år siden. Eller er det noe som jeg ikke har fådt med meg? 6365855[/snapback] Mener det er snart 20 år siden skating ikke var lovlig? Mener å huske at bladet Skateboard (utgitt av folka bak Se og hør eller noe) kom i 1989 i forbindelse med at det ble lovlig. Selv started jeg i '87, gæren som jeg var. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei, tørker støv av denne threaden. Kun pga Shit Promofilmen, som er helt sinnsykt vill det ene kvarteret den varer. Johakim Bjelland skater som om han er pro, Martin har tidenes morsomste stil, Kim Ottermo skater så bra switch at jeg får vondt og Fredrik Nærland er IMO norges mest undervurderte skater. Dra deg til skateshoppen, kjøp noe Shit og få en gratis kopi snarest. Evt send mail til Frode og spør fiiint. For den er jævlig kul til å være gratis og man kan tenke seg hvor bra den skikkelige filmen blir. http://www.shittm.com/index.cfm?id=92212 Exploited på besøk http://www.shittm.com/doc/Promo%20teaser.wmv Teaseren Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Bjelland er jo helt syk da! Kim Ottermo er god i switch ja! Tar helt sykt cleane ss 3flips Lenke til kommentar
sake Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 KissaMcDuck: Hvem andre er med i Shit filmen? Er det kun oslo skatere? Lenge siden jeg har sett skatefilm nå.. Siste var vel Flip - Sorry (som jeg synes var fantastisk bra) og Vestlandet 2 Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vil tro det er ingen Oslo skatere? I promoen gjør Fredrik bs hurricane ned en 7er eller noe. Kødder ikke Lenke til kommentar
sake Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hoho Når kommer filmen egentlig? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Utsatt gang på gang på gang på gang (get the point?), men Nærland sin part er vell ferdig. Problemet er at teamkjørerne som ikke bor i SVG har ingen filmere inærheten så det tar si tid. Men tror det nærmer seg. Det er endel crazy footage ute å går, men kan desverre ikke nevne noe spesielt Lenke til kommentar
sake Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ok, blir bra når den kommer da! Kjenner det rykker i skatefoten når solen skinner.. Burde kanskje skaffe meg brett igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå