Svampebob Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det disse? http://www.planet-sports.de/images/product..._blackwhite.jpg For jeg har ES og med alt det du ramset opp og er sånne jeg har bare i hvit Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det disse?http://www.planet-sports.de/images/product..._blackwhite.jpg For jeg har ES og med alt det du ramset opp og er sånne jeg har bare i hvit !!!! DA har vi likkens sko:)!!, har også den i hvit! Digg sko hva) :!: Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 JA, de er digg, skal kjøpe meg enda et når jeg har slitt disse ut Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Mange som skal på Kanalsession i Horten til helga eller? Noen som vet hvem som deltar? Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har hørt om det, har lyst. Men har ikke bil, ei lappen heller Men faen, jeg sliter med ollie. Har ikke øvd så ofte, men kan ollie i stående. Det klarte jeg etter halvtime øving el noe, så nå sliter jeg ollie i bevegelse ganske lenge(i totalt 4timer kanskje). Lurer på hva jeg gjør feil? Klarer ikke å få brettet mitt å hoppe så høyt som stående, ei heller å få den med over ting. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er bare å øve.. Kan ikke gi opp etter 5 timer med skating Tar mange flere timer enn det å bli god på ollie Se åssen man gjør det i saktefilm på youtube, forestill deg hvordan du skal gjøre det, så er det bare å prøve å gjennomføre det Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har hørt om det, har lyst. Men har ikke bil, ei lappen heller Men faen, jeg sliter med ollie. Har ikke øvd så ofte, men kan ollie i stående. Det klarte jeg etter halvtime øving el noe, så nå sliter jeg ollie i bevegelse ganske lenge(i totalt 4timer kanskje). Lurer på hva jeg gjør feil? Klarer ikke å få brettet mitt å hoppe så høyt som stående, ei heller å få den med over ting. Husker jeg klarte Ollie i fart første gang Det var kjempe gøy Bare å stå på plutselig klarer du 360flip også vettu Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har vært i fysak i hele dag nå Var drit gøyt, synd jeg flytter fra bergen på torsdag, så får ikke skate der så mye. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, Fysak er nesten som en drøm for meg, håper jeg får dratt dit en gang! Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Horten here i come!!Blir første vert drop ever for meg:P Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Lærte meg kickflip idag! Fy faen for en deilig følelse å endelig klare det! Men etter jeg hadde klart å lande skikkelig et par ganger så klarte jeg å knekke tailen Heldigvis knakk bare en del av den, holder på å lime den, så det går sikkert an å bruke det etter det. Men har hatt brettet i 4 måneder nå, så er vel på tide å få seg nytt brett snart. Noen som har noen anbefalinger? Jeg er 165 høy eller noe slikt og kjører for det meste street, men også litt ramp. Stor tail er et must. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Powell Minilogo har deilig pop, og varer lenge! (varer så lenge at du kjøper ny plate før den knekker ) Anbefales! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hmm.. Har aldri hørt om det. Aldri sett det på noen av skatebutikkene jeg har vært i heller. Men det må sjekkes opp Takker :-] Edit: Har sett en del på noen enjoi-plater. Er bare et eller annet med de som jeg digger Har du noe erfaring med det? Endret 6. september 2009 av Naiits Lenke til kommentar
Michaelsk8 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har ingen erfaring med Enjoi plater desverre, men jeg syntes Girl og Habitat er sykt digg. Lenke til kommentar
Dekken0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 HAI! Jeg har akkurat begynt å lære meg 360 flip, eller treflip. Meeeeen, har et lite(?) problem. Jeg klarer å få flippen, spinnen og alt det andre, men klarer ikke å lande på brette. Det flyr bare vekk. Jeg kan lande med en fot, men bakfoten min sitter igjen der jeg starta. Og bakfoten lander leeeenge før brette lander. Så visst noen vet hva jeg gjør feil, hadde det vært supert om jjeg fikk vite det, så jeg kunne landet en! Takk! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Faen savner å kunne dra opp til fysak å skate når jeg føler for det :/ har ikke skatet siden sist jeg skrev lengre oppi tråden Brette ligger i Bergen og jeg er ikke der så ofte. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hei. Hopper innom her en tur Damn, har lyst å skate. Får ikke skata om vinteren her i Alta, kjedelig. Popshuvit-lateflip lengre opp.. ja i ny og ne, men er mer safe på "haslam flip", varialflip lateflip sak. Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Irriterer meg stadig vekk av at jeg får kanten av brettet i leggen, flere som har det problemet? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som vet hvordan skate forholdene er i riga? Og er det noen butikker der jeg kanskje kan gjøre noen gode kjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå