Nysgjeeeerig Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Med engang jeg lste rød-sprit hørtes det ut som en bra idé men etter hvert ble jeg usikker Kan jo kansje komme inn i noen sprekker her og der... Det var liksom poenget da, at den kommer inn i alle steder og renser ut skitten:) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Blårens funker også bra. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har ikke skatet på en evighet En halvtimes økt for noen dage rsiden. Noen som har noen tips om høye ollier og enkle shuvits? Vurderer en tur ned i Gamlebyen snart, noen som har vært der i år? Håper på bra vær de siste to ukene i ferien Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som var på NM i dag da? Var innom en tur. Skal opp og se finalen på søndag. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvor viktig er det egentlig med skatesko? Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som var på NM i dag da? Var innom en tur. Skal opp og se finalen på søndag. W00t? Hvor er det? Jeg trenger skatevenner Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 I bergen, fysak hallen www.fysakbergen.no http://www.tacky.no/skateboard/video/?id=127015 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg skal der i morgen. Hørte det var bra med tilbud på masse stuff Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ja, var en del telt utenfor. Så også en lapp der det stod alle sko 300kr! Var vel 4-5 telt. EDIT: Noen som kan anbefale en plate, skal hovedsaklig bli brukt til flips og ollie ned/opp steder kanskje noe grinds og, altså hovedsaklig flatland Endret 7. august 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Bergen er et stykke unna Ingen skatere i Oslo da? Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvor viktig er det egentlig med skatesko? Veldig viktig... Vision hightops FTW:) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet om noen skatesko som ikke går så fort hull i? Jeg bor på toppen av et felt, så blir en del bremsing hver dag når jeg skal noen steder. Kjøpte noen DC sko for 900 kr for en liten stund siden og det har alt kommet et lite hull under sålen slik at sokken blir våt hvis det er vått på bakken. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ikke kjør ned boligfeltet; problem løst Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Men det er jo jævlig gøy Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Noen som kan anbefale en plate, skal hovedsaklig bli brukt til flips og ollie ned/opp steder kanskje noe grinds og, altså hovedsaklig flatland Ingen som har plate å anbefale? Endret 8. august 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har Girl plate og er veldig fornøyd med det, har hørt noen snakke om at girl-platene knekker lett, men min har nå overlevd i 4 måneder nå . Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet om noen skatesko som ikke går så fort hull i? Jeg bor på toppen av et felt, så blir en del bremsing hver dag når jeg skal noen steder. Kjøpte noen DC sko for 900 kr for en liten stund siden og det har alt kommet et lite hull under sålen slik at sokken blir våt hvis det er vått på bakken. Vision streetwear sko holder i massevis og er ekstremt slitesterke. ellers pleier mine dc sko å holde så det suser.. Lenke til kommentar
Donhin Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Triksene jeg klarer: Boneless Ollie (30 cm elns) nose grab indy 180 hippie jump hippie jump + 180 rock to fakie tailstand heelflip (lander noen ganger iblandt) 50-50 50 caveman drop fingerflip shovit fakie shovit Pop shovit Fakie pop shovit nollie shovit switch shovit kickflip no comply 180 no comply no comply shovit caveman 180 boardslide indy fakie 180 varial kick (lander på baksia av boardet) Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) HAr et par ES de har helt syk bra boardfeel vulkanisert såle, ollie protecktion og er solid, altså fårnøyd. Har Flip plate, bra pop og stiv plate:) Endret 13. august 2009 av Nysgjeeeerig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå