Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke skatet på en evighet :p En halvtimes økt for noen dage rsiden. Noen som har noen tips om høye ollier og enkle shuvits? Vurderer en tur ned i Gamlebyen snart, noen som har vært der i år? Håper på bra vær de siste to ukene i ferien :D

Lenke til kommentar

Ja, var en del telt utenfor. Så også en lapp der det stod alle sko 300kr! Var vel 4-5 telt.

EDIT: Noen som kan anbefale en plate, skal hovedsaklig bli brukt til flips og ollie ned/opp steder kanskje noe grinds og, altså hovedsaklig flatland :p

Endret av Svampebob
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen skatesko som ikke går så fort hull i? Jeg bor på toppen av et felt, så blir en del bremsing hver dag når jeg skal noen steder. Kjøpte noen DC sko for 900 kr for en liten stund siden og det har alt kommet et lite hull under sålen slik at sokken blir våt hvis det er vått på bakken. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen skatesko som ikke går så fort hull i? Jeg bor på toppen av et felt, så blir en del bremsing hver dag når jeg skal noen steder. Kjøpte noen DC sko for 900 kr for en liten stund siden og det har alt kommet et lite hull under sålen slik at sokken blir våt hvis det er vått på bakken. :thumbdown:

Vision streetwear sko holder i massevis og er ekstremt slitesterke. ellers pleier mine dc sko å holde så det suser..

Lenke til kommentar
Triksene jeg klarer:

Boneless

Ollie (30 cm elns)

nose grab

indy

180

hippie jump

hippie jump + 180

rock to fakie

tailstand

heelflip (lander noen ganger iblandt)

50-50

50

caveman

drop

fingerflip

shovit

fakie shovit

Pop shovit

Fakie pop shovit

nollie shovit

switch shovit

kickflip

no comply 180

no comply

no comply shovit

caveman 180

boardslide

indy

fakie 180

varial kick (lander på baksia av boardet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...