Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har bestemt meg for å kjøpe på nettet siden jeg ikke kommer til Oslo på en stund. Hvilken størelse burde jeg ha? Jeg er ca 174 høy og veier 48-49kg. Maks pris er 1200kr. Har sett på http://boardshop.no/produktsok/results/taxonomy%3A297.324

De har noen Birdhouse Tonyhawk brett som ser kule ut. Og er ikke så dyre heller. Er det å anbefale? Et brett med Tonys navn på kan vel ikke være så dårlige

Ellers så har http://www.50-50.no/index.cgi?phase=selection&cid=2419 flere brett for 999kr.

På forhånd takk for hjelpen

Lenke til kommentar

VEt ikke så mye om de bretta der, men vet at vis du skal ha brett fra utlandet kjøper man dette

(Er kansje ikke så bra, men ser drit fett ut :p )

Edit: Eller har erfaring med at Blind ikke er så bra... Altfor tungt og stort. Hvertfall de jeg har prøvd.

Endret av GrevenLight
Lenke til kommentar

Folk må slutte og spørre om str.ser og heller konse på hva man SELV syntes kan være greit. Noen liker stort andre smått og noen middels. ammagad. :)

Over til opppussings objektet.... OldSchool plater opppussing tips: Smør det GODT inn med benins og hell sprett med krutt pulver over hele så det fester seg inn i pigmentene til bensinen, før det tørker fyrer du opp zippo lighteren og går langt unna og kaster den på plata og vips ! :p

(funker også om du har en stor svart søppelsekk med magnesium og putter hele plata oppi posen, tenner på og løper fort som F. Hlest på et sted vått og uten vegetasjon xD. Du kan risikere og komme opp i 10m grønne høye flammer +/-, VELDIG MORRO ! :)

Lenke til kommentar
VEt ikke så mye om de bretta der, men vet at vis du skal ha brett fra utlandet kjøper man dette

(Er kansje ikke så bra, men ser drit fett ut :p )

Edit: Eller har erfaring med at Blind ikke er så bra... Altfor tungt og stort. Hvertfall de jeg har prøvd.

Blind varierer veldig mye i kvalitet. Blind har masse bra brett brukt av masse pros i USA, de har også karbonfiberplater som gjør plata både stivere, bedre pop og tåler mer. Komplett platen derimot er bånn i bøtta vil jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...