ikono3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 det var jo amazing pga sangen. amazing av seal:P men pga copyright så fikk ikke vi låv og ha den:( men triksene var ikke så amazing... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kunne kalt tråden "Skateboardkaféen" eller noe? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det stemmer jeg også for. Et mer passende navn. Raporterer førsteposten med ønske om det til moderatorene/admins jeg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sånn, Skateboardkaféen it is. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Noen som har vært i Lisboa og skata? Drar til Portugal for å surfe i neste uke, men skal først være noen dager i hovedstaden og der er planen å rulle litt. Forslag til gode spots? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har bestemt meg for å kjøpe på nettet siden jeg ikke kommer til Oslo på en stund. Hvilken størelse burde jeg ha? Jeg er ca 174 høy og veier 48-49kg. Maks pris er 1200kr. Har sett på http://boardshop.no/produktsok/results/taxonomy%3A297.324 De har noen Birdhouse Tonyhawk brett som ser kule ut. Og er ikke så dyre heller. Er det å anbefale? Et brett med Tonys navn på kan vel ikke være så dårlige Ellers så har http://www.50-50.no/index.cgi?phase=selection&cid=2419 flere brett for 999kr. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) VEt ikke så mye om de bretta der, men vet at vis du skal ha brett fra utlandet kjøper man dette (Er kansje ikke så bra, men ser drit fett ut ) Edit: Eller har erfaring med at Blind ikke er så bra... Altfor tungt og stort. Hvertfall de jeg har prøvd. Endret 21. juli 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Alle merker har brett i alle størrelser, er nok bare at de som har hatt blind bretta ikke har tenkt på størrelsen når de har kjøpt plate.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Folk må slutte og spørre om str.ser og heller konse på hva man SELV syntes kan være greit. Noen liker stort andre smått og noen middels. ammagad. Over til opppussings objektet.... OldSchool plater opppussing tips: Smør det GODT inn med benins og hell sprett med krutt pulver over hele så det fester seg inn i pigmentene til bensinen, før det tørker fyrer du opp zippo lighteren og går langt unna og kaster den på plata og vips ! (funker også om du har en stor svart søppelsekk med magnesium og putter hele plata oppi posen, tenner på og løper fort som F. Hlest på et sted vått og uten vegetasjon xD. Du kan risikere og komme opp i 10m grønne høye flammer +/-, VELDIG MORRO ! Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 VEt ikke så mye om de bretta der, men vet at vis du skal ha brett fra utlandet kjøper man dette (Er kansje ikke så bra, men ser drit fett ut ) Edit: Eller har erfaring med at Blind ikke er så bra... Altfor tungt og stort. Hvertfall de jeg har prøvd. Blind varierer veldig mye i kvalitet. Blind har masse bra brett brukt av masse pros i USA, de har også karbonfiberplater som gjør plata både stivere, bedre pop og tåler mer. Komplett platen derimot er bånn i bøtta vil jeg si. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Tror det er Komplett brett jeg har prøvd siden jeg prøvde dem da vi(kompisene mine og jeg) var ganske nybegynere og jøpte det billigste vi så Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 bruker å være sånn:) Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei! Noen her som har erfaringer med Bones sine Redz kulelager? Tak for svar:) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hva er den beste skate butikken i Oslo/Akershus området som kansje holder på med longboard i tillegg? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vis du orker og ta nesoddbåten til nesodden og dra til Bernard sport garanterer jeg deg mye bra Var en del longboard's der også Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 noen som har en enkel og bra metode å rense kulelageran? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg bare tar en blyen eller bretter et ark litt spist og renser dem på bussen Når jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) jeg prater mer om å rense hele. Tror du rød-sprit vil funke bra og ikke ødelegge dem? Endret 30. juli 2009 av Nysgjeeeerig Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Med engang jeg lste rød-sprit hørtes det ut som en bra idé men etter hvert ble jeg usikker Kan jo kansje komme inn i noen sprekker her og der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå