Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GreVeen:

Har planer om å kjøpe meg et cruiserboard ja. :) Må bare få spart opp penger. :p

neadii:

I forhold til de fleste andre skatere, så suger jeg også. :p Men det er bare å ikke gi opp, så får du det til etterhvert. :)

Sånn btw, så er det dette jeg vurderer å kjøpe.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Jeg har vært der. Skateparken har et skikkelig betongpool, samt noen quartepipes. Temmelig hardcore og skummel som f**n, poolen altså. Men moro lell. Her kan du se bilder.

Dritt å falle på betong? Bør jeg kanskje hamstre litt knebeskyttere og sånn da... haha... eller? o.O

Lenke til kommentar
Bra plater, bra popp, knekker fort.

Bra pop på Girl plater? Det varierer kanskje, for plata til en kompis har hvertfall nesten 0 concave på tailen, er ikke så digg pop i den..

Dritt å falle på betong? Bør jeg kanskje hamstre litt knebeskyttere og sånn da... haha... eller? o.O

Ja, det er vondt å slå albuer og knær i betong.. Det smeller skikkelig..

Lenke til kommentar

Prøve å vøre litt forsiktig da :) Har, hva er det det heter, sånn som er mellom truckerne og plata. Tror det hjelper en god del på at det ikke brister etc. Eller hva tror dere?

Klarte Boneless i dag forresten. Sinssykt artig greie :D

Lenke til kommentar

Betong er hardt å falle på ja, hardere enn asfalt. Fordelen er at betongen er glattere enn asfalt, så det blir ikke så store skrubbsår. Knebeskyttere er greit når du skater pool.

Boneless er at du tar tak i brettet mens du ruller, holder en fot på brettet mens du bruker det andre beinet til å hoppe opp med. I luften så setter du det beinet du tok sats med tilbake på brettet og lander. Ganske old school. Like greit å se på youtube for en forklaring.

Lenke til kommentar
Hvordan skal en skikkelig god ollie være?

En god ollie må nesten være at du lander "perfekt" på brettet. Du får en fin pop, og du føler du har kontroll.

Og høy og i stor fart. Men kontroll er viktigst. Stil er også en viktig ting, det nevnes alt for sjeldent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...