neadii Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har bare prøvd brettene til no kompiser i blant. Jeg suger. Rett og slett. Men hadde vært moro om jeg gadd å lære meg det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) GreVeen: Har planer om å kjøpe meg et cruiserboard ja. Må bare få spart opp penger. neadii: I forhold til de fleste andre skatere, så suger jeg også. Men det er bare å ikke gi opp, så får du det til etterhvert. Sånn btw, så er det dette jeg vurderer å kjøpe. Endret 8. juni 2009 av KongKake Lenke til kommentar
neadii Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hehe, får vel bare prøve meg fram når jeg gidder. Søstra mi har vel et brukbart skateboard liggende et sted. Hihi. Ang. skateboardet du linka til: Det var kult designmessig. Du får håpe det er like bra å stå på! ^^ Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 hei! Har skata en stund no og har proøvd et par merker, men har lyst til å prøve noen nye merker og oppdage nye favoritter:) Har dere noen gode merer dere synes jeg burde prøve? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har et girl-brett og er vertfall veldig fornøyd med det Vet ikke om du har prøvd det før? Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som har vært på en skatepark i Gamlebyen? Noe bra? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har vært der. Skateparken har et skikkelig betongpool, samt noen quartepipes. Temmelig hardcore og skummel som f**n, poolen altså. Men moro lell. Her kan du se bilder. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kunne ønske vi hadde en slik bowl i Haugesund Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Kjøpte meg ny plate her forleden, Girl Tone on Tone Brandon Biebel. Tror dere det er noe tess eller? Hvordan er Girl sine plater? Endret 16. juni 2009 av Selvin Lenke til kommentar
safags Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bra plater, bra popp, knekker fort. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har vært der. Skateparken har et skikkelig betongpool, samt noen quartepipes. Temmelig hardcore og skummel som f**n, poolen altså. Men moro lell. Her kan du se bilder. Dritt å falle på betong? Bør jeg kanskje hamstre litt knebeskyttere og sånn da... haha... eller? o.O Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bra plater, bra popp, knekker fort. Bra pop på Girl plater? Det varierer kanskje, for plata til en kompis har hvertfall nesten 0 concave på tailen, er ikke så digg pop i den.. Dritt å falle på betong? Bør jeg kanskje hamstre litt knebeskyttere og sånn da... haha... eller? o.O Ja, det er vondt å slå albuer og knær i betong.. Det smeller skikkelig.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Prøve å vøre litt forsiktig da Har, hva er det det heter, sånn som er mellom truckerne og plata. Tror det hjelper en god del på at det ikke brister etc. Eller hva tror dere? Klarte Boneless i dag forresten. Sinssykt artig greie Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nu sitter Ollie nesten helt fint Neste blir vel ollie mens jeg kjører.. ser fram til det Selvin, fett da hva er ditt neste triks? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det blir å perfeksjonere kickflippen, sitter nesten, mangler bare litt smågreier. Så blir det å bevege seg over på heelflip Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 For å late som jeg ikke kommer til å sjekk det på Youtube med en gang: Hva er boneless? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvordan skal en skikkelig god ollie være? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvordan skal en skikkelig god ollie være? En god ollie må nesten være at du lander "perfekt" på brettet. Du får en fin pop, og du føler du har kontroll. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dritt å falle på betong? Bør jeg kanskje hamstre litt knebeskyttere og sånn da... haha... eller? o.O Betong er hardt å falle på ja, hardere enn asfalt. Fordelen er at betongen er glattere enn asfalt, så det blir ikke så store skrubbsår. Knebeskyttere er greit når du skater pool. Boneless er at du tar tak i brettet mens du ruller, holder en fot på brettet mens du bruker det andre beinet til å hoppe opp med. I luften så setter du det beinet du tok sats med tilbake på brettet og lander. Ganske old school. Like greit å se på youtube for en forklaring. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvordan skal en skikkelig god ollie være? En god ollie må nesten være at du lander "perfekt" på brettet. Du får en fin pop, og du føler du har kontroll. Og høy og i stor fart. Men kontroll er viktigst. Stil er også en viktig ting, det nevnes alt for sjeldent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå