KKake Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Tenkte dette var rette tråden å spørre om dette i: Var ute og skatet istad, da jeg møtte på en skaterkid (dvs, en guttunge som da er noen år yngre enn meg, men en hel del flinkere. ) som hadde en longboard/cruiserboard -lignende sak. Lurer da på om, og hvor det evt. er mulig å få tak i et sånt i Norge. Var en ganske hendig størrelse på brettet (litt mindre enn et vanlig skateboard) og var utrolig rått å stå på, perfekt til bycruising. Han hadde kjøpt brettet i USA sa han. EDIT: Puttet bildene i spoiler. Endret 13. mai 2009 av KongKake Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Session selger noen Santa Cruz-brett med størrelser mellom 26" og 32" omtrent. Her, for eksempel. Men det blir mer for cruising. Alternativt kan du kjøpe større (avhengig av om brettet ditt tåler det uten å få wheelbite) og mykere hjul når du skal rulle litt rundt. Apropos små brett: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 13. mai 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stemmer det Zigurd Samme med pop shuvit... Men spørsmålet er: Gjør han her det? (HOpper framover) Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stemmer det Zigurd Samme med pop shuvit... Men spørsmålet er: Gjør han her det? (HOpper framover) Han gjør pop-shuvit etter 1.02:) Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 faen, det er ikke lett å sk8 Prøvde å øve med ollie litt igår, seriøst! Sleit med det, men får bare prøve til jeg klarer det. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har to kompisser som prøvde å lære meg ollie, men de lærte meg forskjellige ting, så eg skjønte ikke bæret. Etter en stund fant eg ut at det egentlig ikke e noe fasitsvar på kor du skal ha beina når du tar ollie. Noen har de langt bak, andre nærmere nosen. Det er bare til å stå slik som man føler man har best kontroll og gjøre det tusen ganger Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stemmer det Zigurd Samme med pop shuvit... Men spørsmålet er: Gjør han her det? (HOpper framover) Han gjør pop-shuvit etter 1.02:) Ja, men hopper han framover? Har forberedelsesdag til engelskeksamen idag. Hadde gledet meg til å skate. Regn Lenke til kommentar
elohh Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Stemmer det Zigurd Samme med pop shuvit... Men spørsmålet er: Gjør han her det? (HOpper framover) Han gjør pop-shuvit etter 1.02:) Ja, men hopper han framover? Har forberedelsesdag til engelskeksamen idag. Hadde gledet meg til å skate. Regn yeah, han hopper litt framover der ser du. brettet går jo bittelitt framover, så det er umulig å ta shuvit om du bare hopper rett opp liksom. hvordan står det til nå da? har du landa? Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Takk som spør, Lander med en fot på brettet, men nailer nesten når jeg står på gress. Asfalt er hardt og skummelt. Rev opp albuen... kinda. Vondt var det XD Ikke noe seriøst da, men. Skal ut og øve mer etterpå. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Takk som spør, Lander med en fot på brettet, men nailer nesten når jeg står på gress. Asfalt er hardt og skummelt. Rev opp albuen... kinda. Vondt var det XD Ikke noe seriøst da, men. Skal ut og øve mer etterpå. Vet ikke om det er så lurt å "skate" på gress, m.t.p at kulelagrene blir skadet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Skate så mye du kan på asfalt, det er det aller beste! Lær deg allre triksene i rullende tilstand, da blir alt annet mye lettere Endret 15. mai 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 ~~Jeg må få kjøpt meg sikkerhetsutstyr~~ xD Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sikkerhetsutstyr? Når en kompis av meg skulle kjøpe brett og han i butikken holdt på å bygge det, så gikk han bort til hjelmene og sa ''Ja. Eg må jo ha hjelm og'' (på kødd) så begynte han som holdt på å bygge brettet å le Jeg klarte 5 pop-shuvit'er på rad i dag forreste. Ble så stolt Har bare skatet i en måned, uten å ha trent så alt for mye på det, så det var stort Også klarte eg å hoppe over en sånn stor literflaske med vann. Sånn litt tjukkere enn vanlige colaflasker og slik Er blitt så sinnsykt mye gøyere å skate når man begynner å få til slike ting i stedet for å bare stå der å øve og øve på å komme litt over bakken med ollie Lenke til kommentar
elohh Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sikkerhetsutstyr? Når en kompis av meg skulle kjøpe brett og han i butikken holdt på å bygge det, så gikk han bort til hjelmene og sa ''Ja. Eg må jo ha hjelm og'' (på kødd) så begynte han som holdt på å bygge brettet å le Jeg klarte 5 pop-shuvit'er på rad i dag forreste. Ble så stolt Har bare skatet i en måned, uten å ha trent så alt for mye på det, så det var stort Også klarte eg å hoppe over en sånn stor literflaske med vann. Sånn litt tjukkere enn vanlige colaflasker og slik Er blitt så sinnsykt mye gøyere å skate når man begynner å få til slike ting i stedet for å bare stå der å øve og øve på å komme litt over bakken med ollie braaaaaaaaaa hva som fikk deg til å begynne å skate? og btw zigurd, er sant det at du bør øve så fort som mulig på asfalt, men liksom, bare sånn i starten kan det være greit å holde seg i noe, eller øve på gress elns, for å bli litt tryggere på det når du skal lande osv. men når du har det i boks, øv på asfalt! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alle eg e med har kjøpt skateboard, så eg kunne jo ikke bare sitte å se på mens de skater og løpe etter de mens de skater ned bakker, så då var det bare en ting å gjøre To av de har skatet i et år, så de styrer på med å hoppe ned trapper og øver på 360 flip mens meg og en annen står der å øver på shuvit og slikt Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Heyy, i dag lagde jeg og noen kompiser 17. mai skate film i dress Fikk satt noen smude kickflips og en eller to varial kickflip, men trynte massivt PS. Noen som vet hvordan jeg kan laste ned hele "A Visual Sound" filmen, den med Jason Lee? Sikkerhetsutstyr? Når en kompis av meg skulle kjøpe brett og han i butikken holdt på å bygge det, så gikk han bort til hjelmene og sa ''Ja. Eg må jo ha hjelm og'' (på kødd) så begynte han som holdt på å bygge brettet å le Jeg klarte 5 pop-shuvit'er på rad i dag forreste. Ble så stolt Har bare skatet i en måned, uten å ha trent så alt for mye på det, så det var stort Også klarte eg å hoppe over en sånn stor literflaske med vann. Sånn litt tjukkere enn vanlige colaflasker og slik Er blitt så sinnsykt mye gøyere å skate når man begynner å få til slike ting i stedet for å bare stå der å øve og øve på å komme litt over bakken med ollie braaaaaaaaaa hva som fikk deg til å begynne å skate? og btw zigurd, er sant det at du bør øve så fort som mulig på asfalt, men liksom, bare sånn i starten kan det være greit å holde seg i noe, eller øve på gress elns, for å bli litt tryggere på det når du skal lande osv. men når du har det i boks, øv på asfalt! OMFG OMFG, never i said NEVER øv deg på gress eller med og holde deg i noe! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ''Ja. Eg må jo ha hjelm og'' (på kødd) så begynte han som holdt på å bygge brettet å le Ja, det skjønner jeg godt, hjelm er jo skikkelig lol asz. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fordi det suger, du kommer aldri til og bli god vis du øver sånn! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurer på om kulelagerene mine har tatt kvelden, det rister noe sykt og bråker når jeg ruller bortover, men hjulene spinner helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå