Nysgjeeeerig Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har skate i snart 2 år og kan disse trickan Ollie shuvit Switch shuvit pop-shuvit ( nesten) Heelflip 180 nollie Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Flott, flotters! (Se bilde i bildetråden) Det eneste som er dritt er at jeg har stått litt i pipe, og grafikken er slitt bort på kanten. Har ikke noe greie på pop og sånn, men når det kommer til å stå på brettet og kjøre er det supert. Olliene mine har også forbedret seg, vet dog ikke om dette har med brettet å gjøre. Det er jo meningen at grafikken skal bli slitt bort. Det er ikke kult å komme med et brett du har brukt i flere måneder som ser nesten ubrukt ut. For eksempel er det jo umulig å gjøre slides uten å skrape opp grafikken. Ellers vil jeg absolutt anbefale å lære triksene i fart med en gang. Det er lettere på denne måten (muligens synes jeg det fordi jeg er vant til det) og uansett så må man lære seg det i fart etterpå. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja, det stemmer vel, det var bare andre dagen, liksom, så kom det et svært hull xD Plages ikke mye av det da. Angående triks i fart, begynner jeg å nærme meg en grei ollie(i fart), men sliter litt med høyden (De blir lave). Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Faen, der knakk den ene truckeren min Kjøper i alle fall ikke Grind King mer, blir vel et par Destructo isteden, har hørt de skal være bra. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Selvin, synd Hvor lenge har du brukt brettet? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) En måned. Syns det var utrolig dårlig for å være ærlig, men men, sånt skjer vel. Kjøper disse: http://www.skatewarehouse.com/descpage.html?pcode=DED2MTR , Gunmetal versjonen. Endret 12. mai 2009 av Selvin Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Husker ikke om jeg har skrevet her før, men ja, jeg skater. Er ganske dårlig, om jeg må si det selv. Klarer knapt stillestående ollie, mens det går relativt bra i fart. Ellers klarer jeg å stå litt i rampe, selv om jeg ikke kommer meg opp på sidene.. Enda. Noen tips til hvordan jeg kan finpusse olliene mine? Er litt frustrerende å ikke bli bedre, selv om jeg prøver så hardt jeg kan. Endret 12. mai 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er også nubegynner, men ta sats, trekk bena opp. Da blir ollien høyere. Sliter for tiden med shuvit og 180... Og forsåvidt høye ollier i fart... Og litt stillestående da... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Faen, der knakk den ene truckeren min Kjøper i alle fall ikke Grind King mer, blir vel et par Destructo isteden, har hørt de skal være bra. Hva var det som knakk? Var det den skruen som holder trucken sammen (kingpin)? I såfall er det bare å dra til en skateshop og kjøpe en kingpin. Koster 20 +- kr, billigere enn å kjøpe nye trucker. De skruene ryker med jevne mellomrom. En gang dro jeg en ollie mutegrab over en corner og så at trucken datt av under meg i lufta. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skatet et års tid for en 3-4 år siden, tenkte kanskje å ta det opp igjen til sommeren. Tok ihvertfall, varial heel/kickflip, 180 og de fleste basic tricksa. Når det gjelder ollie er det egentlig bare å øve, du drar med deg brettet opp med den fremste foten, klarte vel 2 eller 3 brett i høyden da jeg skata. Synd det er så få som skater, det som fikk meg til å gi meg da jeg holdt på. Eller at det er få er kanskje litt feil å si, men ingen av min venner gjorde det, fikk meg såklart nye venner, men var alikevel det som fikk meg til å miste interessen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva var det som knakk? Var det den skruen som holder trucken sammen (kingpin)? I såfall er det bare å dra til en skateshop og kjøpe en kingpin. Koster 20 +- kr, billigere enn å kjøpe nye trucker. De skruene ryker med jevne mellomrom. En gang dro jeg en ollie mutegrab over en corner og så at trucken datt av under meg i lufta. Var ikke kingpin nei, da hadde jeg såklart bare kjøpt den ny. Ser du på truckeren fra den ene siden der kinpin står, knakk halvdelen som går inn mot kingpinnen. Var bare å kjøpe nye, noe annet hadde ikke nyttet. Er jo støpemetall så... Syns dog at de nye Destructo truckerne ser helt fantastisk kule ut Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvor skal føttene være i en shuvit? Har sett litt rundt på Youtube, stemmer det med høyre fot på tailen og venstre på de fremste skruene? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Prøv deg frem, å finner du det som er best for deg. Jeg liker fremfoten litt bak skruene, og bakfoten utpå tailen (bruker tærne til å dra brettet rundt). Funker fett Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det vises ganske greit 25 sekunder ut i videoen. Men det trenger ikke å være annet enn en pekepinn. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hadde sett den, lurte bare på om det var noemer til det liksom. Bare prøve seg frem? Brettet går enten for langt eller for kort xD Lettest å begynne med pop shuviteller shuvit? Lenke til kommentar
elohh Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hadde sett den, lurte bare på om det var noemer til det liksom. Bare prøve seg frem? Brettet går enten for langt eller for kort xD Lettest å begynne med pop shuviteller shuvit? jeg og slet med det samme før. men det er bare å øve! jeg vil selv si det er enklest å begynne med shuvit men. men du må også huske at du hopper litt fram. det jeg gjorde for å lære meg det, var at jeg feks la brettet rett ved siden av en plen eller noe, også la jeg brettet rett før plenen "startet" eller hva jeg skal si, sånn at når jeg hoppa så hoppa jeg bare litt fram, mot plenen, også var brettet der. okei lulz komplisert, men om du skjønte hva jeg mente, bør du prøve det! og hvis ikke så kan du holde deg i noe, en vegg eller trapp eller noe, da er det mye enklere å hoppe. blir litt vanskeligere å prøve det uten å holde deg i noe da, men du lærer deg ihvertfall hvordan du skal gjøre det med beina osv. lykke til! Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det var et veldig godt poeng, først trodde jeg du mente at man må følge brettet framover siden man er i fart, men jeg skjønte etter mye prøving at du mente hoppe i den retningen man står vendt mot? Lander som oftest med et ben på brettet fordi jeg har for god fart og nærmest fyker framover. Beklager mangel på kommaer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Stemmer det Zigurd Samme med pop shuvit... Lenke til kommentar
elohh Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det var et veldig godt poeng, først trodde jeg du mente at man må følge brettet framover siden man er i fart, men jeg skjønte etter mye prøving at du mente hoppe i den retningen man står vendt mot? Lander som oftest med et ben på brettet fordi jeg har for god fart og nærmest fyker framover. Beklager mangel på kommaer jess! bare øv deg på å finne rett "styrke" når det kommer til hvor hardt du "trykke" for å få brettet rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå