A.J Green Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Retired skater her. Tar fremdeles kickflip og sånn i duganes fart first-try. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 6348922[/snapback] jeg brukte 10 min på og lære ollie.... 6349439[/snapback] Hvor høgt hoppet du da? Jeg mener en skikkelig ollie i fart og minst en halvmeter over bakken. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 SAMME HER! Btw, skatet mye før, broren min er norgesmester. 6350058[/snapback] Fett! Navn? 6350067[/snapback] Braaten? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skatet tidligere, men etter jeg brakk et 2000-kroners brett, gav jeg opp helt. :/ 6348888[/snapback] Javel? Du vet du at hvis plata knakker så er det bare til å kjøpe ny plate til 5-700kr. Trenger ikke nytt komplett. Jeg skatet tidligere, men etter jeg brakk et 2000-kroners brett, gav jeg opp helt. :/ 6348888[/snapback] hvordan greide du å brekke brettet? 6348907[/snapback] Det er jo lett x] Bare å slide eller hva det heter veldig mye elns 6348921[/snapback] Har du ikke brekt ett brett så kan du ikke kalle deg skater altså, nå får dere gi dere. Aldri knekt det på å slide, du må legge ganske mye press for å knekke det på en boardslide. Ollie'r fra høye plasser\ut stairs osv, da knekker de fint om du lander litt feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skatet mye før, men la opp før jeg begynte på videregående. Flytter tråden til riktig kategori. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Ser her at det er endel folk som har skatet før og som har sluttet. Anbefaler dere å se skatefilmer, så får dere kanskje lysten igjen.. Edit: "Almost Round 3" bra skatefilm! Endret 21. juni 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Ser her at det er endel folk som har skatet før og som har sluttet. Anbefaler dere å se skatefilmer, så får dere kanskje lysten igjen.. 6350547[/snapback] Hender jeg ser på skatefilmer men merker det litt men ikke nok, ser ofte på kamerater skate'e og (tar bilder av de osv, kan muligens poste noen). Edit: Altså jeg er en av de som sluttet, for ett år siden eller noe. Endret 21. juni 2006 av skate4life Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skata før, men plutselig stoppe utviklingen helt opp og vennene mine ble sinnsykt gode. Itilegg har jeg stygg stil Men det er gøy uansett engang iblant, men jeg overlater heller skatingen til de som kan det, så kan jeg heller filme det eller noe Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skata på barneskolen, men sluttet da jeg begynte på ungdomsskolen pga. at jeg fikk andre venner Kan fortsatt Ollie, Nollie, kickflip og heelflip i blant. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skata på barneskolen, men sluttet da jeg begynte på ungdomsskolen pga. at jeg fikk andre venner Kan fortsatt Ollie, Nollie, kickflip og heelflip i blant. 6350765[/snapback] Så du drev med det vennene dine drev med? Svakt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Har skatet en del, men det har daffet litt av i det siste. En av vennene mine er sykt god, men etter sommeren begynner vi på forskjellige skoler, så blir det nok minimalt med skating på meg. Har aldri vært noe god på triks, men klarer rimelig høye ollie-er, og nesten 180 Endret 21. juni 2006 av SoloX Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Aldri knekt det på å slide, du må legge ganske mye press for å knekke det på en boardslide. Ollie'r fra høye plasser\ut stairs osv, da knekker de fint om du lander litt feil. Jeg har sett flere skatefilmer der brettet knekker på en boardslide, noe som resulterer i at karen som slidet får most ballene sine. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har knekt mange brett på lipslide, hadde ekstremt dårlig teknikk på det trickset. Hvem er favorittskateren deres i Norges land da folkens? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har sett flere skatefilmer der brettet knekker på en boardslide, noe som resulterer i at karen som slidet får most ballene sine. 6351170[/snapback] Noe lignende dette? Hvis du ser bort i fra at det der ikke er skateboard, men rulleskøyter. Ser vondt ut, though. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hvem er favorittskateren deres i Norges land da folkens? 6351197[/snapback] Helt klart braaten, men Stefan Jacobsen er også en favoritt. Endret 21. juni 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skatet mye for ca. tre år siden, men har ikke rørt brettet de siste to årene. Har lenge hatt planer om å gjøre "comeback", men har ikke hatt tid ennå. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nope, jeg skater ikke. Men jeg står på snowboard og det er drit fett! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skata i ca. 5-6 år, men har så godt som slutta nå... Føler at jeg ikke får noe glede ut av det lengre, og når man bruker opp ett par med sko og ei plate i måneden så blir det fort litt dyrt også! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Skata i ca. 5-6 år, men har så godt som slutta nå... Føler at jeg ikke får noe glede ut av det lengre, og når man bruker opp ett par med sko og ei plate i måneden så blir det fort litt dyrt også! 6355295[/snapback] Sko blir fort slitt ja.. Men har nettopp fådt meg Shoo Goo som er et slags plastlim man smører på skoa for å beskytte de. Funker fett faktisk! Nei de blir ikke så stygge som man kan tro av limet.. Lønner seg å ha hvite sko da.. Endret 21. juni 2006 av webby1 Lenke til kommentar
sake Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skating er fett da.. Skatet mye før men nå er det bare avogtil med bare bretten uten trucks på trampolinen.. Digg å ta meterhøye spins og 540 shoveit Hardflip var trikset jeg øvde og øvde på men aldri fikk til.. Tror jeg fikk brettet dønn i balla en gang for mye og ga opp.. Bedre å kunne få unger enn å klare ett triks! Men hver sommer kribler det i skatefoten.. Burde kanskje finne frem brettet igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå