Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å skate i år. I fjor skata jeg kanskje 3 ganger i løpet av året. Så jeg kan ollie, shuv-it, pop shuv-it, fakie shuv-it, har landet et par heelflips og, men jeg klarer nesten ingenting i fart:S Bestilte meg Demin Arrow plate i går, er så stoka på det! Det er et drit digg brett med mye pop, også koster det bare 200kr:D Men jeg trenger noen nye billige hjul og kulelager, noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater alle trangsynte skatejævler som ler av de som fortsatt sliter med ollien. Folk husker faen ikke når de selv var på samme nivå. Kids med dritdyre brett som ikke nailer ollie bryr ikke meg, men folk som ler av nybegynnere er noen jævla idioter. Det er den enkleste måten å få folk til å slutte.

fy faen, det er så jævlig sant det.

Lenke til kommentar

Flott, flotters! (Se bilde i bildetråden) Det eneste som er dritt er at jeg har stått litt i pipe, og grafikken er slitt bort på kanten. Har ikke noe greie på pop og sånn, men når det kommer til å stå på brettet og kjøre er det supert. Olliene mine har også forbedret seg, vet dog ikke om dette har med brettet å gjøre.

Lenke til kommentar

Jaha, nailer nesten ollie i fart nå ^^Nye, grønne sko :p Var på Voldsløkka, det var ikke veldig bra... Trode det var en ordentlig park, men det var mest hjemmesnekra hopp og greier. Er vel greit, ikke langt unna meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...