ReeRun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har begynt å skate i år. I fjor skata jeg kanskje 3 ganger i løpet av året. Så jeg kan ollie, shuv-it, pop shuv-it, fakie shuv-it, har landet et par heelflips og, men jeg klarer nesten ingenting i fart:S Bestilte meg Demin Arrow plate i går, er så stoka på det! Det er et drit digg brett med mye pop, også koster det bare 200kr:D Men jeg trenger noen nye billige hjul og kulelager, noen tips? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du bør prøve og gjøre triksene i fart, blir vanskligere å lære de når du står stille for så og lære de i fart. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Så du mener man heller bør prøve å lære for eksempel kickflip i fart før man lærer den stillestående? Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det kan være et poeng. Jeg sliter ganske med ollie i fart, men mestrer den ganske bra stillestående. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ja, trenger ikke være stor fart, men i vært fall litt. Lenke til kommentar
elohh Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg hater alle trangsynte skatejævler som ler av de som fortsatt sliter med ollien. Folk husker faen ikke når de selv var på samme nivå. Kids med dritdyre brett som ikke nailer ollie bryr ikke meg, men folk som ler av nybegynnere er noen jævla idioter. Det er den enkleste måten å få folk til å slutte. fy faen, det er så jævlig sant det. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det kan være et poeng. Jeg sliter ganske med ollie i fart, men mestrer den ganske bra stillestående. Etterhvert vil det bli helt omvendt, ollie blir lettere i fart enn i stillestående Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da gleder jeg meg til det, for å si det sånn Nesten lettere å få til Kickflip i fart virker det som. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er bare å trene på. Du har også et godt poeng når det gjelder Kickflip, tror også det er lurere å lære seg den i fart. Hvordan er det nye brettet forresten? Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Flott, flotters! (Se bilde i bildetråden) Det eneste som er dritt er at jeg har stått litt i pipe, og grafikken er slitt bort på kanten. Har ikke noe greie på pop og sånn, men når det kommer til å stå på brettet og kjøre er det supert. Olliene mine har også forbedret seg, vet dog ikke om dette har med brettet å gjøre. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du må bare forvente at grafikken forsvinner etterhvert, sånn er det bare. Er bare å erstatte med klistremerker etc. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 En ting eg lurer på: Kor gamle e folket i tråden og når begynte dere å skate? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 En ting eg lurer på:Kor gamle e folket i tråden og når begynte dere å skate? Er 17 år, og begynte å skate når jeg var 12 år ca. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 15, 15 xD 3 dager med eget brett FTW!! Lenke til kommentar
elohh Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 begynte da jeg var 14 (h) er 15. liker dere best å skate ute eller i skatehaller? og hvorfor? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå som sommeren nærmer seg så liker jeg best å skate ute. Det har noe med at skatehallen her ikke er så veldig stor og alle de andre jeg skater med skater ute. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 PRøvde første gang igår, øvde litt med Ollie. Faen, sliter med det ass Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det kan være et poeng. Jeg sliter ganske med ollie i fart, men mestrer den ganske bra stillestående. sån er det for meg og. jeg har begynt å klare ollie i fart. det blir nesten som å lære ollie to ganger Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jaha, nailer nesten ollie i fart nå ^^Nye, grønne sko Var på Voldsløkka, det var ikke veldig bra... Trode det var en ordentlig park, men det var mest hjemmesnekra hopp og greier. Er vel greit, ikke langt unna meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå