fox Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg fikk toll ja, betalte bare 275kr.. Det var da ingenting Noen kan merke pakken din som gave, men butikken nektet meg det... Jeg anbefaler egentlig å ta en tur innom butikk og kjøpe brett der.. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg fikk toll ja, betalte bare 275kr.. Det var da ingenting Noen kan merke pakken din som gave, men butikken nektet meg det... Jeg anbefaler egentlig å ta en tur innom butikk og kjøpe brett der.. Brettet kostet? Tror jeg kan spare knappe 50 kr på å kjøpe brett fra www.skatewarehouse.com... Toll ødelegger alt. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 600kr ca, totalt blir det 900kr Trodde det var 25% toll? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei. 25 % er merverdiavgift. Tollsatsen er på 10,7 %. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg prøvde og skate litt på en venns skate board for noen uker siden. Først prøvde jeg ett vanelig brett, som jeg fallt av hele tiden. Så prøvde jeg ett long board som var helt fantastisk enkelt og deilig og kjøre på, og så prøvd jeg det vanelig brettet igjenn, og da klarte jeg ikke engang og rulle bortover på det Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei. 25 % er merverdiavgift. Tollsatsen er på 10,7 %. Så du får både mva og toll?! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er ikke toll på sportsutstyr, og jeg har ikke betalt toll de gangene jeg har kjøpt longboard og utstyr. Det virker likevel som flere må betale toll. 25 % merverdiavgift blir det uansett. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er ikke toll på sportsutstyr, og jeg har ikke betalt toll de gangene jeg har kjøpt longboard og utstyr. Det virker likevel som flere må betale toll. 25 % merverdiavgift blir det uansett. Kan du hjelpe meg å finne loven? Lette på toll.no, uten hell. Så jeg får uansett 25% mva og ikke toll? Dette kan redde meg. Var og så i diverse butikker i byen idag, uten hell. Er det sant at almost har så bra brett som det ble påstått i bikes and boards? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei, skater ikke... Helt umulig Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som vet hvem som importerer Habitat-brett til Norge? Var på Jean TV, er hadde de en del, men glemte å spørre. Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Til alle dokk som har tenkt å kjøpe et sykt bra brett som har godt med penga...(trommesolo) Prøøøøv, DGK!! Woooohooo haha Nei men seriøst DGK er drit bra, men det er litt dyrt da:o Lenke til kommentar
eybro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hei ale samen jeg kan åli er jeg flink he he Lenke til kommentar
eybro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Forresten. er det noen andre her som hater små kids som har alt av svindyrt stash, men som ikke en gang kan ollie? eller jenter som har dee skateklærne, eller det dyre brettet men bare går rundt i byen og bærer det, helt ubrukt? omg Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Forresten. er det noen andre her som hater små kids som har alt av svindyrt stash, men som ikke en gang kan ollie? eller jenter som har dee skateklærne, eller det dyre brettet men bare går rundt i byen og bærer det, helt ubrukt? omg Hvorfor skulle jeg hate noen av de du snakker om? De gjør ikke meg noe? Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) er det noen som har testa detta og sett om det funker? link: http://element.searchpluswin.com/?cmd=sb-r...r&rb=516989 Endret 7. mai 2009 av residenevil Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 er det noen som har testa detta og sett om det funker? link: http://element.searchpluswin.com/?cmd=sb-r...r&rb=516989 Element e jo altids veldig bra brett da:) Lenke til kommentar
snowskate Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg hater alle trangsynte skatejævler som ler av de som fortsatt sliter med ollien. Folk husker faen ikke når de selv var på samme nivå. Kids med dritdyre brett som ikke nailer ollie bryr ikke meg, men folk som ler av nybegynnere er noen jævla idioter. Det er den enkleste måten å få folk til å slutte. Endret 8. mai 2009 av snowskate Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg hater alle trangsynte skatejævler som ler av de som fortsatt sliter med ollien. Folk husker faen ikke når de selv var på samme nivå. Kids med dritdyre brett som ikke nailer ollie bryr ikke meg, men folk som ler av nybegynnere er noen jævla idioter. Det er den enkleste måten å få folk til å slutte. Er så enig. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fått meg nytt brett! Habitat-brett med Independent- Trucks. Dritdigg, men har greid å skitne til griptepen ganske bra Er dette normalt, eller var det idiotisk av meg å skate med skitne sko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå