Zigurd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er Habitat bra brett? Du greide å få meg til å gå bort fra blind, så nå står jeg igjen med enjoi og Habitat. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sjekk her: http://skateboard.about.com/od/boardmainte...Deck_Brands.htm Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Enjoi har jo mye fint og bra men ang Habitat så har ye ittje hørt om de før :/ Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Var innom der, men man aner jo ikke hva man kan stole på lenger. Har i hvert fall funnet ut at dette er en sport jeg liker. Greide en slags Ollie idag Lav var den, men dog en ollie. http://www.skatewarehouse.com/buildcomplet...ist=TNMIDTRRAW7 Dere kan jo kanskje hjelpe meg og si om dette ser greit ut? Bytter kanskje decket med et enjoideck. Men du som har brett fra warehouse, hvor mye av summen var for frakt? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Habitat er gode brett det. Kjenner en som kjører det, og har prøvd det litt. Ikke noe å utsette på det. Skal vi se, var vel 300 kroner i frakt, og det var vel den nest raskeste Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dyrt? Ville sjekka om noen andre sider har fri frakt, så sant ikke skatewarehouse sin pris var ekstremt lav ink. frakt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) 1100,-, noe som er veldig billig etter min mening. Endret 2. mai 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg synes også det virket billig, sparer jo 400 hvis jeg sammenligner med SrfSnoSk8, nå er jeg helt fersk, men ... Er det ikke dessuten skjelden gratis frakt? Og det og godt utvalg er vel enten eller >.> Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 1100,- da håper jeg du mener complete her? Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Mine completes(satt sammen selv) kom på det hvert fall.... Altså, med frakt, da Endret 2. mai 2009 av Zigurd Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da jeg drev på med skateboarding for en del år siden, kostet et komplett, skikkelig skateboard rundt kr 2000. Har det blitt billigere i dag? Holdt vel på i litt over 1 år i 15-årsalderen, men måtte ta pause pga. voksesmerter i knærne. Greide enkle triks, men var nok mest fornøyd med ollie, - klarte å hoppe over 70 cm høye planker på flatmark som rekord. Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vi snakker nettbutikker i Amerika da, men har tydeligvis blitt litt billigere hvis jeg skal gå etter prisen på SrfSnoSk8. Jeg har et spørsmål til, folkens. Jeg har trøbbel med å finne trucks som er under 7,5 eller under. Er det et problem å bruke 7,75-trucks på 7,625-deck? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 1100,- da håper jeg du mener complete her? Klart det Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er det produsert noe mindre enn 7.75 i Tensors magnesiumserie?(snakker da om trucks) Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har fått brettet mitt Posten har hatt den i to uker uten å sifra meg -.- Men uansett jeg har den nu hos meg Men! JEg må montere sjølv, jeg bestilte den som komplett. Trodde at jeg skulle slippe, men jajaj... Åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har fått brettet mitt Posten har hatt den i to uker uten å sifra meg -.- Men uansett jeg har den nu hos meg Men! JEg må montere sjølv, jeg bestilte den som komplett. Trodde at jeg skulle slippe, men jajaj... Åssen gjør jeg det? Hvor har du bestilt fra? Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Åååååkei, fikk du toll? Jeg kom akkurat i en diskusjon med pappa om dette. Kan noen vennligst gi meg info om toll på skateboards? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå