Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom der, men man aner jo ikke hva man kan stole på lenger. Har i hvert fall funnet ut at dette er en sport jeg liker. Greide en slags Ollie idag :D Lav var den, men dog en ollie.

http://www.skatewarehouse.com/buildcomplet...ist=TNMIDTRRAW7 Dere kan jo kanskje hjelpe meg og si om dette ser greit ut? Bytter kanskje decket med et enjoideck. Men du som har brett fra warehouse, hvor mye av summen var for frakt?

Lenke til kommentar

Jeg synes også det virket billig, sparer jo 400 hvis jeg sammenligner med SrfSnoSk8, nå er jeg helt fersk, men ... Er det ikke dessuten skjelden gratis frakt? Og det og godt utvalg er vel enten eller >.>

Lenke til kommentar

Da jeg drev på med skateboarding for en del år siden, kostet et komplett, skikkelig skateboard rundt kr 2000. Har det blitt billigere i dag?

Holdt vel på i litt over 1 år i 15-årsalderen, men måtte ta pause pga. voksesmerter i knærne. Greide enkle triks, men var nok mest fornøyd med ollie, - klarte å hoppe over 70 cm høye planker på flatmark som rekord.

Lenke til kommentar

Vi snakker nettbutikker i Amerika da, men har tydeligvis blitt litt billigere hvis jeg skal gå etter prisen på SrfSnoSk8. Jeg har et spørsmål til, folkens. Jeg har trøbbel med å finne trucks som er under 7,5 eller under. Er det et problem å bruke 7,75-trucks på 7,625-deck?

Lenke til kommentar

Har fått brettet mitt :D Posten har hatt den i to uker uten å sifra meg -.- Men uansett jeg har den nu hos meg :D

Men! JEg må montere sjølv, jeg bestilte den som komplett. Trodde at jeg skulle slippe, men jajaj... Åssen gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Har fått brettet mitt :D Posten har hatt den i to uker uten å sifra meg -.- Men uansett jeg har den nu hos meg :D

Men! JEg må montere sjølv, jeg bestilte den som komplett. Trodde at jeg skulle slippe, men jajaj... Åssen gjør jeg det?

Hvor har du bestilt fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...