slaykon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilken park snakker du om nå Stian? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fysak parken i Bergen, er ikke ferdig enda, men planene deres ser helt sykt rått ut etter min mening! 3D sketch i bildeserie Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilken park snakker du om nå Stian? Snakker om en liten vi har på Askøy (rett utenfor bergen) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er jeg for gammel til å begynne å skate når jeg er 19? Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Samme lurer jeg, jeg er 20. Har lenge hatt lyst å begynne med skate, nu har jeg bestemt meg å begynne med det. Er jeg litt for gammel? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 NEI. Hvis dere fårestiller dere å bli talenter, så er det kanskje i det seineste laget(dont get me wrong, dere kan bli gode dere også ), men man er aldri for gammel til å ha det gøy på rullebrett Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kjører snowboard, så tenkte at kanskje for å holde det gående hele året på brett må jeg vell trå til på skateboard også xD Så skal vell starte snart. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 kjørte selv blades/ski starta og skate.. testa snowboard.feila.. så nå er det twintip og skating ;D Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjøpte nytt brett for noen dager siden + gear. Det var et element deck, med element truker og Almost hjul. Det jeg syntes var litt merkelig var at første dagen jeg skata med det flasset griptapen av og det ene hjulet datt av. Fikk heldigvis ny griptape og hjul. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sikkert påført eller dårlig griptape.. Det at hjulet datt av, det kan jo pga dårlige trucks. Vet ikke hvor bra Element trucks er jeg.. Var det en billig komplett pakke? Men du fikk et nytt hjul? Hvorfor det? Er jo bare å skru på igjen da ^^ Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sikkert påført eller dårlig griptape.. Det at hjulet datt av, det kan jo pga dårlige trucks. Vet ikke hvor bra Element trucks er jeg.. Var det en billig komplett pakke? Men du fikk et nytt hjul? Hvorfor det? Er jo bare å skru på igjen da ^^ Det var ikke trucken det var noe gale med, brettet var custom satt sammen, ikke komplett. Problemet med hjulet var at mutteren som holdt dekket fast datt av. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg tenker å kjøpe en brettpakke snart, hvor mye bør jeg betale? Altså rimelig pris. Jeg er nybegynner og har aldri kjørt skateboard før. Evt hvor bør jeg kjøpe brett? I Oslo Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Samme lurer jeg, jeg er 20. Har lenge hatt lyst å begynne med skate, nu har jeg bestemt meg å begynne med det. Er jeg litt for gammel? Hvis du er for gammel er i hvert fall jeg aaaalt for gammel. Er 23 og har nylig begynt selv, etter å hatt lyst i sikkert ti år Det eneste som er kjipt er at nå er jeg full av entusiasme og pågangsmot, men det er fortsatt snø og grus over alt Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det ene hjulet mitt triller veldig dårlig, hvordan kan jeg fikse det? Har bare brukt brettet 1 sesong, sikkert noe dritt. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det ene hjulet mitt triller veldig dårlig, hvordan kan jeg fikse det? Har bare brukt brettet 1 sesong, sikkert noe dritt. Mulig det kulelageret er ødelagt? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Eller kanskje det bare trenger en rens. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som vet om noen bra skateboard turtorialer på youtube? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som vet om noen bra skateboard turtorialer på youtube? Hva er du har tenkt å lære da? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som vet om noen bra skateboard turtorialer på youtube? Hva er du har tenkt å lære da? triks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå