Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating

Anbefalte innlegg

Bruker noen av dere hjelm btw? Ser noen som skater der eg bor som bruker det, men flesteparten bruker ikke. E vel litt lurt hvis brettet flyger framover og du faller bakover og knuser bakhodet ned i asfalten?

Er vel smak og behag. Ingen skam å bruke beskyttelse. :p Men om du bare skal holde på mest uten fart og lære deg ollie så trenger du ikke hjelm etter min mening. Men albuene er ganske utsatt, fant jeg ut her en dag. Vart borte fra jobben i tre dager på grunn av et helsikes "kjerringstøt" i albuen. Samme med håndflater, de er utsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knærne og, fy faen.. Kjørte opp noe som lignet på dette /\, og på toppen så var det en sten.. Tryna og jublet for at ingen så meg :p Angrer på at jeg hadde på meg shorts, ene kneet var raspet opp for hud, og jeg hadde skrubsår på håndoverflatene + at tingene jeg hadde i lomma lå strødd utover bakken :p

Lenke til kommentar

Vurderer og begynne og skate :hmm: har en kompis av meg som skater og har blitt med han et par ganger ned på skate arenaen :new_woot: Skal dit i morra får låne et brett av han da så da blir det sikkert litt skating

internett side og kjøpe skateboard fra?

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Vurderer og begynne og skate :hmm: har en kompis av meg som skater og har blitt med han et par ganger ned på skate arenaen :new_woot: Skal dit i morra får låne et brett av han da så da blir det sikkert litt skating

internett side og kjøpe skateboard fra?

kjøpte netopp noen plater fra 50-50.no men det er ikke mye å velge i der da..

Lenke til kommentar

Session.no

Koffor skal du kjøpe på nett? Hvis du bor et sted der d e session så bygger de et brett for deg, du bare sier hvilke plate du vil ha, hvilke hjul du vil ha osv så setter de alt sammen for deg for ca 1500 kr. Har en kompis som har gjort det, brettet ble faktisk ganske kult :p

Lenke til kommentar
Session.no

Koffor skal du kjøpe på nett? Hvis du bor et sted der d e session så bygger de et brett for deg, du bare sier hvilke plate du vil ha, hvilke hjul du vil ha osv så setter de alt sammen for deg for ca 1500 kr. Har en kompis som har gjort det, brettet ble faktisk ganske kult :p

Hvis du kjøper på skateshop24.de får du full pakke for 800. Jeg og en kamerat bestile hvert vårt sett der, Enjoi plater. husker ikke truckene.

Lenke til kommentar

Sliter med motivasjonen til å skate nå omdagen iom at skatehallen er steng (pga hærverk).

Med alt det stygge været blir det så mange dager i mellom hver skate, siden vi ikke har så mange bra skatespotter her i Haugesund.

Grunnen til at skatehallen her ble stengt var som nevnt på grunn av hærverk, men sendte mail til kommunen for en stund siden hvorav jeg fikk et svar om at de hold på å fikse nye dører og låser til hallen. Kan dette ta så lang tid? har gått nesten 2 måneder siden hærverket fant sted.

tilslutt så lurer jeg på om det er noen regler for hvordan et styre i en skatehall skal være m.t.p alder på de som styrer?

Lenke til kommentar

Driver litt i det små med skating.. Skater litt når jeg har tid, men kan ikke akkurat kalle med aktiv. Kan vel så vidt kun en ollie, men blir bedre for hver gang jeg skater :p liker egentlig best å stå ned bakker og sånn.. Bare synd vi har for dårlig asfalt her i Hof til å skate egentlig.. Funker kun bra utenfor butikken, bensinstasonen og på skolen. Resten av veiene er for dårlig, eller så er det for mye grus :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...