EtniesSkate Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Ja den er skikkelig bra! Plan B har kule plater med god kvalitet Plan B <3 Har Dere sett Chris haslam når han setter på¨trucks og hjul på en stokk? OMG! han tar 360 flip og sånn med det xD Endret 27. juli 2008 av EtniesSkate Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Fikk kjøpt av Zero brett av en kamerat idag. Hadde komplett Blind før, sikkert 7.0'' elns, dårlig brett. Så deilig med et 7.5'' Zero brett nå ^^ Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ja den er skikkelig bra! Plan B har kule plater med god kvalitet Plan B <3 Har Dere sett Chris haslam når han setter på¨trucks og hjul på en stokk? OMG! han tar 360 flip og sånn med det xD chris haslam er nice, idol. minner litt om jesus. Lenke til kommentar
EtniesSkate Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hehe xD det ekke jesus christ det er jesus chris xD Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har Dere sett Chris haslam når han setter på¨trucks og hjul på en stokk?OMG! han tar 360 flip og sånn med det xD Link til klipp? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Skatet for 7 år siden eller noe, tror nok det meste er glemt. Har veldig lyst å ta det opp igjen, og tønsberg har en ganske fin skatepark rett nede i byen. Eneste som får meg til å tvile litt er miljøet rundt parken, og kondisen er langt fra på top. Klarte vel kickflip, heelflip, frontside flip, 360flip, hard flip og diverse switch/nollie flip triks. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har skatet noen år nå, men har blitt mindre de to siste årene. Skater lite om dagen, men har ikke sluttet. Det artige med skateboard er at du bare kan ta det med ut og leke litt uten at det blir for seriøst som med andre sporter. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Brista ribbein på denne karen, ble ikke så mye skating i sommer gitt. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har ikke skatet i hele sommerferien jeg... ganske rart egentlig... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Haha i går natt (ja døgna så våkna nå. rar døgnrytme ftw ) når jeg var ute å skata med en kompis snakka vi plutselig om sånn oldschool kickflip. Har prøvd den et par ganger før, men ikke fått til, før i går! Veit at det ikke er like bra som en vanlig kickflip, men syns det var kult at jeg klarte det uansett Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 old school kickflip er litt nice Lenke til kommentar
9co Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 skater på 10 året nå vel +- noen år pause osv. Bare å komme ned i ghettoparken i tønsberg for en skate Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Skata litt før, men hadde aldri mitt eget brett. Setter ollie, pop show-it og kickflip stillestående. Har forresten tenkt til å begynne skata, så jeg har bestilt et Enjoi brett som er her om noen dager. Bor forresten i Tønsberg, men venter litt før jeg drar i parken der (: Lenke til kommentar
Porto Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 her er videoen av chris haslam skater en planke: http://www.youtube.com/watch?v=5w5K2T99qeQ Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) ja seff! Kjører 7.5 circa plate. med intependent originaly silver trucks. Endret 2. september 2008 av greveen Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg vurderer å begynne å skate, det som får meg til å tvile e at eg e helt noob, kan ikke en dritt x) Så d blir for flaut å se noen 7. klassinger ta kickflip mens eg stresser med en olly x) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg vurderer å begynne å skate, det som får meg til å tvile e at eg e helt noob, kan ikke en dritt x) Så d blir for flaut å se noen 7. klassinger ta kickflip mens eg stresser med en olly x) Få med deg en kamerat som suger like hardt, så blir det lettere. Kan jo begynne uti bakgården før dere tar steget ut til parken. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har faktisk en kompis som også har litt lyst til å begynne som suger like hardt x) Men har ikke brett eller noe, å vil helst ikke kjøpe et til over 1000 kr for så å finne ut at d ikke var så kult likevel Bruker noen av dere hjelm btw? Ser noen som skater der eg bor som bruker det, men flesteparten bruker ikke. E vel litt lurt hvis brettet flyger framover og du faller bakover og knuser bakhodet ned i asfalten? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vurdere å begynne å skate igjen. Er vel 5 år siden sist jeg prøvde meg noe særlig på brettet Lander ollien stillestående og en og annen pop shuv-it. Var å så på Wild in the Parks i Trondheim i går og noen av kidsa der var sykt gode. Har ikke så høye mål, men vil gjerne lære meg kickflip i fart ihvertfall. Problemet er at jeg ikke har noen å skate med så motivasjonen er veldig dårlig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå