noenmoen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 har du tips om et bra METAL band? alt fra Hammerfall til d mørkeste DEATH METAL noe av d jeg hører på finner du i signaturen min:) greit med låt anbefalinger også Lenke til kommentar
Tze Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) edit: leste visst bare tittel, ikke selve innlegget.. *vurdere å krabbe til køys* Endret 20. juni 2006 av Tze Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 hypocrisy, in flames, cob, dimmu b., darkthrone, dark tranquility, atreyu, arch enemy, kalmah, kamelot, opeth, killswitch engage, mudwayne, otep, satyricon, slipknot, strapping young lad, windir Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har vi ikke nok tråder fra før? Hva er dine favoritt Metal band? Noen bra metal band? hva er dine favoritt black metal band? Mitt favoritt metal-band er og blir Opeth. Magisk... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Enig Ferr. Får å strekke det litt lenger: Er det ikke nok metallprat som det er her på forumet? Såvidt jeg gidder lese her lenger... Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Enig Ferr. Får å strekke det litt lenger: Er det ikke nok metallprat som det er her på forumet? Såvidt jeg gidder lese her lenger... 6349257[/snapback] Jah. De eneste trådene jeg er aktiv i på Musikk-forumet er trance-tråden og Hva heter sangen. Backstage for eksempel er bare rolp. Den burde flyttes til OT-Baren eller noe... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Sier sitt når til og med JEG er lei alt metalpratet her. Er omtrent som om TAAB skulle bli lei prat om symfonisk prog og mellotronbruk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 - Rammstein - Opeth - Arch Enemy - Manowar - Trivium - Nightwish - Metallica - Pantera - Children Of Bodom - Norther - Mortification - Antestor - Sonata Arctica - System Of A Down + Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har vi ikke nok tråder fra før? Hva er dine favoritt Metal band? Noen bra metal band? hva er dine favoritt black metal band? Mitt favoritt metal-band er og blir Opeth. Magisk... 6349071[/snapback] .. og med det, stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg