Gå til innhold

skal drive en dell 2407WFP 24''. hva skal til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva anbefaler dere av ram,prosessor,skjermkort for og drive de nyeste og mest krevende spillene på dell sin 2407WFP 24'' (1920x1200)

6348703[/snapback]

I en sånn oppløsning (jeg sitter selv med samme skjerm), så vil du realistisk trenge det beste på markedet for å spille de tygste spillene glatt. En conroe E6600 eller E6600 (gjerne overklokket) sammen med en 7900GTX eller 7950X2 vil dra unna det meste.

Men selv da tror jeg du vil kunne slite med å ha på høy AA hvis du samtidig skal ha på alle detaljer.

PS: Lurt valg av skjerm =) Den er sinsykt bra.

-Stigma

Lenke til kommentar
hva anbefaler dere av ram,prosessor,skjermkort for og drive de nyeste og mest krevende spillene på dell sin 2407WFP 24'' (1920x1200)

6348703[/snapback]

I en sånn oppløsning (jeg sitter selv med samme skjerm), så vil du realistisk trenge det beste på markedet for å spille de tygste spillene glatt. En conroe E6600 eller E6600 (gjerne overklokket) sammen med en 7900GTX eller 7950X2 vil dra unna det meste.

Men selv da tror jeg du vil kunne slite med å ha på høy AA hvis du samtidig skal ha på alle detaljer.

PS: Lurt valg av skjerm =) Den er sinsykt bra.

-Stigma

6348932[/snapback]

vil en overklokket http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320790 funke til source og BF2 osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...