GloFF Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Jeg kjøpte meg nylig en Tundra 1032x aka MSI Megabook 645 fra PSdata.no og har støtt på et problem som jeg lurer på om andre også har. Hvis et program f.eks slutter å svare og jeg må foreta en "End Task" eller "End Process" og programmet ikke vil avsluttes. Hvis jeg da prøver å reboote maskina og OS (WinXP Pro) så "henger" den ved "progress-bar", dvs den scroller, men kommer seg ikke videre. Løsningen på problemet er å slå av maskina, kutte den totalt for strøm, ta ut adapter og batteri, la den stå uten strøm en liten stund for deretter å sette inn batteriet igjen. Men dette er et gjentakende problem, så nå lurer jeg da på, som sagt, om andre har opplevd det samme og om mulig funnet ut hva det er som forårsaker dette? Jeg vet ikke om det er selve maskina som har problemet eller OS. * Feilpostet, kan moderator vennligst flytte denne tråden til underforum "Bærbare Datamaskiner. * Neivel, så "flytter" jeg den selv da... Endret 23. juni 2006 av GloFF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå