superline Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Skal kjøpe ny mobil men vet ikke hvilken jeg skal velge. Skal ha en mobil som jeg kan bruke til privat men også i min jobb der hvor jeg kommer til å bruke den mest. Å siden jeg ofte ringer i min jobb så er batterilevetiden viktig, det må være kamera på den med bra bildekvalitet. må kunne overføre til data(helst på kort tid) ikke for stor og klumpete. god lyd. må ha god lagringsplass. må kunne ha mulighet for ekstra minne. å det hadde jo selvsagt vært et lite pluss at den ikke er for maskulin siden jeg er en kvinne å liker å være feminin. med dette er jo selvsagt ikke det viktigste. det viktigste er at den er en bra telefon som jeg kan bruke i min jobb å at den har de funksjonene jeg behøver. kalender å sånne småting. sm er viktig for mine møter osv. Noen som har noen gode tips til meg?? SE og samsung hadde jo vært en fordel om det hadde vært siden jeg stort sett har hatt disse og er mest kjent med deres meny system. men er åpen for alle uansett. Hilsen Superline som alltid er på farten Lenke til kommentar
superline Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Siden det ikke er noen som har kommet med noen forslag så har jeg lett litt selv å sett på Nokia sin N80 og SE K800i. noen som har noen anbefalinger av disse to da? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Begge er jo gode mobiltelefoner, men samtidig svært forskjellige. N80 passer nok bedre sånn jobb-messig, men K800 er mindre (tynnere i hvert fall) og har i utgangspunktet bedre batterilevetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå