Pepsi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 SKAL ha ny mobil snart. Etter at min nåværende K750i snart er død og begravet så bør jeg snart kjøpe meg en ny. Så er spørsmålet.....velger jeg en Nokia 6233 eller en W810?? Virker 6233 med krom-kanten litt harry eller er det eksklusivet å se på?? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) SKAL ha ny mobil snart.Etter at min nåværende K750i snart er død og begravet så bør jeg snart kjøpe meg en ny. Så er spørsmålet.....velger jeg en Nokia 6233 eller en W810?? Virker 6233 med krom-kanten litt harry eller er det eksklusivet å se på?? Takker for alle svar. 6348138[/snapback] Hei, jeg synes ikke kanten ser særlig harry ut, den glir greit inn sammen med resten av designet (tastene er også litt blanke). Jeg har nettopp kjøpt denne, og du kan jo se hva jeg, og andre, synes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...049&s=amobil.no Siden du snakker om en "W" telefon, så er kanskje musikkavspilling viktig for deg? Jeg syntes ikke lyden fra den medfølgende mp3 spilleren var særlig imponerende på 6233, men radioen er meget bra. Endret 20. juni 2006 av Sinsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå