Hyu Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har linksys router og den har funka greit i ca.1 år. men har hatt trådløs i 2 månder nå. i de siste dagene har jeg hatt problemer. Mister forbindelsen heile tiden, vet dere ka årsaken er? Av og til finner den ikke signalet til routeren heller, det gjelder start up av pc'en.. PLz, trenger svar så snart m mulig. trenge jeg ny router eller? Lenke til kommentar
Loddebolt Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kan det være at noen i nabolaget også har fått innstallert trådløst nett? Hvis de ligger vegg i vegg og appåtil ligger på samme kanal som deg (sansynligvis kanal 6?) så oppstår det problemer. Prøv å bytt til en annen kanal på ruteren. Benytt kanal 1,6 eller 11 (evt 1,7 og 13). Lenke til kommentar
Hyu Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg benytter kanal 11.. Men du har kanskje rett. for på ettermiddagen da det skjer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvis du ikke har kryptert, så kan du gjøre det nå. Hvis naboen bruker nettet ditt til bittorrent så kan det krasje routeren. Lenke til kommentar
Hyu Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Ka mener du med å kryptere? kos gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå