Gerske Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Siden det ryr inn så mange kattebilder for tiden slenger jeg meg med og legger inn et bilde av Tilda som leker seg i gresset. Det er tatt med mitt forrige kamera, et Canon Digital Ixus 400. Hva er deres meninger og synspunkter på dette bildet? Bør noe fikses på, og evt. hvordan/hvorfor? Jeg er ikke hjemme for tiden så jeg hentet dette bildet fra ratemykitten.com. Kan legge ut et med bedre kvalitet hvis noen etterspør det. Og forresten, url'en nederst til høyre i bildet funker ikke! Edit: La ut en bedre versjon av bildet, litt større, med mindre komprimering og uten url. Endret 24. juni 2006 av Gerske Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Synes det er veldig flott at du har fått med DET konsentrerte blikket! Slik katter ofte er i naturen hvor det yrer av liv :!: Pusen er også flott! Jeg elsker skilpadder! Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Pusen er også flott! Jeg elsker skilpadder! 6347973[/snapback] Skilpadder? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Fint bilde med naturlige farger må jeg si! Liker "det kalde trekket". Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Nydelig pus, og bildet er i alle fall skarpt nok. Jeg ville nok ha prøvd å komme lavere ned med kamera. Selv om det blir så lavt at du ikke kan se i søkeren, så kan du likevel trykke på utløseren. Noen ganger fungerer det helt ok å skyte fra ankelen. Ville også croppet litt i venstre kant, slik at blikkretningen blir mer tydelig. Synes det er fint at folk legger ut bilder av kattene/hundene/skillpaddene sine. Det kan nok inspirere andre til å ta frem kamera igjen. Synes derfor det er fint at noen viser at man kan ta skarpe bilder av dyr. Det krever trening å ta skarpe bilder av dyr i fart, men også det det fullt mulig. Trening gjør mester, og hvis man tåler kritikk kan man legge ut resultatene her. Sånn. Nå har jeg kommentert både pus og teknikk. Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Pusen er også flott! Jeg elsker skilpadder! 6347973[/snapback] Skilpadder? 6373861[/snapback] Den fargen (eller tegningen da) heter skillpadde Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Takker for kritikk og tilbakemeldinger! Katten hadde nylig vært i et basketak med en av nabokattene, så hun spratt rundt på plenen og speidet rundt for å forsikre seg om at "inntrengeren" var jaget bort fra tomta. Kameraet jeg hadde den gang var ikke akkurat verdens kjappeste med tanke på autofokus, så det ble et par bilder med en halv katt, som bestemte seg for å bykse videre idet bildet ble tatt. Men kameraet og jeg var kjappest på det bildet jeg la ut! Den fargen (eller tegningen da) heter skillpadde 6381019[/snapback] Da har jeg lært noe nytt i dag også! Endret 25. juni 2006 av Gerske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå