Mikalsen89 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei! eg trenger noge idear til en ungdomsbedrift..har tenkt å lage web shop men vett ikke hva jeg ska selle:S noen som vett om noko som er er bvra å selle? PLEASE SVAR MEG Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil anbefale deg å starte en bedrift hvor du får minst mulig utgifter selv. Denne typen bedrift vil som oftest være en bedrift hvor du selger tjenester og ikke produkter. Ungdomsbedriften jeg en gang var eier/medlem av, solgte båtservice-tjenester. En annen bedrift solgte underholdning i form av klovneselskap, julenisser og lignende. Lenke til kommentar
Mikalsen89 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, det hadde jo vore en ide.men eg vett liksom ikkje ke eg ska gjr inene det heller Lenke til kommentar
salah Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Driv med noe du liker. Selv driver jeg eget firma med en venn hvor vi driver med nettapplikasjoner, alt fra CMS til webshopper, til andre (avanserte) webapplikasjoner og systemer. Tjener utrolig på det, samtidig som det er hobbyen min. Hvem ville ikke fått mange tusen kr i mnd for å drive med det man elsker å drive med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå