Complexity Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har alltid hatt det slik, Ingen skoledager har jeg vært borte pga. sykdom. Iværtfall nesten. Men når ferien er på tur, eller vi har fritt noen dager, ja da blir jeg syk Slik som nå. Sommerferie i morgen og jeg skal arrangere lan i stuen.. Gjett hva som skjer? jo halsen min blir skikkelig sår og jeg har iløpet av 15 minutter klart å få skikkelig vodt i halsen.. Blir så sykt irritert Flere som har det slikt eller? Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jepp. Blir altid forkjølet før/i ferier og fridager. Serlig sommerferien. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Ferieallergi? 6347962[/snapback] Skulle nesten tro det.. Pokkern så irritert nå.. lyst å knuse noe.. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kjøp denne... den tåler bank Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 hehe, gidder ikke punge ut 500 spenn når jeg har 3stk SE k500i liggende, og en del andre telefoner.. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (litt ontopic på topic, litt offtopic på førsteinnlegget) Man gjør generelt andre ting når man har ferie enn ikke. Men det som er min teori, det er at man "girer seg ned" før ferie. Man er ikke like oppvakt, frisk, opplagt, "på" osv. Men det ligger på psyken. Så det tror jeg går ut over imunforsvaret, og man blir syk. Skjer typisk siste dagen før ferie, eller helgen før. Gjelder kanskje mer for de som har jobb enn skole, men skal ikke være store forskjellen. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er utrolig forkjøla nå, og det er jeg egentlig hver sommer. Har litt alergi, men det hindrer meg ikke fra å gjøre deg jeg vil, bare ignorerer det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Nesten ALDRI syk før eller i ferier, heldig jeg. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kjøp denne... den tåler bank 6348277[/snapback] Du kan da ikke mene at en 17kg sekk tåler bank? On Topic: Jeg pleier ikke bli syk i ferier, men det har jo hendt et par ganger. Aldri syk rett før ferie heller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Våkna opp nå nettop.. Kan ikke svelge.. grusomt vondt.. Hjelper ibux mot halsen? Dette blir jo ett fint lan ja... edit: tror dere dette vil vare lenge? Endret 21. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Kjøp denne... den tåler bank 6348277[/snapback] Du kan da ikke mene at en 17kg sekk tåler bank? On Topic: Jeg pleier ikke bli syk i ferier, men det har jo hendt et par ganger. Aldri syk rett før ferie heller. 6349077[/snapback] Off topic: Joda...tåler bank den... du slår den ikke akkuratt rundt In: Varer neppe så veldig lenge nei... 2-3 dager så er over...verste er over etter første dag Endret 21. juni 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Kjøp denne... den tåler bank 6348277[/snapback] Du kan da ikke mene at en 17kg sekk tåler bank? On Topic: Jeg pleier ikke bli syk i ferier, men det har jo hendt et par ganger. Aldri syk rett før ferie heller. 6349077[/snapback] Off topic: Joda...tåler bank den... du slår den ikke akkuratt rundt In: Varer neppe så veldig lenge nei... 2-3 dager så er over...verste er over etter første dag 6350559[/snapback] Håper det.. fikk det i gårkveld og i dag er fææl.. gofler kura med råmelk eller hva det nå heter, og solhatt på flaske.. smaker dritt btw Håper jeg er bedre i morgen.. håper det max.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Tran og Sana-Sol ftw 6356346[/snapback] har ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå