Theo343 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) hvordan vet alle "hvordan de gjør det"? Kom med en gjetning selv, men mange virker skråsikre. Endret 23. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Dette var morsom lesning :!: De kommer uansett ikke til å spare noe på at cam-caps blir borte med unntak fra Asia. Jeg ser aldri slikt, stjeler mine filmer i høyeste kvalitet tilgjengelig For en latterlig måte å gjøre det på, er uansett ikke noe problem å ta med et bra filmkamera Skal de begynne å sende ut EMP snart slik at ingen elektroniske duppeditter kan brukes i salen? Hadde vært mer effektivt i hvertfall. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 EMP ville i alle fall soerga for at ingen benytta mobilen under filmene! Det hadde vaert en gudegitt gave, bortimot. (Hater kidsa med lyd og 100% lysstyrke paa telefonen i moerket i kinosalen.) Lenke til kommentar
BlueJet Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hva meg angår vil dette tiltaket føre til et direkte økonomisk tap for filmselskapene. Jeg laster sjelden ned filmer, og når jeg gjør det er det stort sett bare de som ikke utgis i sone 2. Filmer som er filmet i kinosalen ser jeg aldri. Når jeg har gledet meg til en ny film vil jeg ikke ødelegge opplevelsen ved å se den i møkkakvalitet. Derimot går jeg en gang iblandt på kino. Dersom jeg visste at jeg fikk massive mengder UV eller IR-lys rett i trynet under hele filmen ville jeg imidlertid ha holdt meg langt unna, for jeg ønsker å beholde fungerende øyne noen år til. At selskapene er villige til å sette vår helse i fare for å beskytte sine økonomiske interesser synes jeg er hårreisende. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) EMP hadde i grunn sørga for at ingenting virka i kinosalen hmm. Hva med å heller gjøre som de har gjort med mobiltelefon frie soner. Et apparat som søker etter telefoner og slår de av. Endret 24. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hadde ikke dette vært en kjempefin teknologi å brukt mot fotobokser rundt omkring i landet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg