Gå til innhold

Kulturo: Vil blende filmpirater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var morsom lesning :!:

De kommer uansett ikke til å spare noe på at cam-caps blir borte med unntak fra Asia. Jeg ser aldri slikt, stjeler mine filmer i høyeste kvalitet tilgjengelig :yes:

For en latterlig måte å gjøre det på, er uansett ikke noe problem å ta med et bra filmkamera :roll: Skal de begynne å sende ut EMP snart slik at ingen elektroniske duppeditter kan brukes i salen? Hadde vært mer effektivt i hvertfall.

Lenke til kommentar

Hva meg angår vil dette tiltaket føre til et direkte økonomisk tap for filmselskapene. Jeg laster sjelden ned filmer, og når jeg gjør det er det stort sett bare de som ikke utgis i sone 2. Filmer som er filmet i kinosalen ser jeg aldri. Når jeg har gledet meg til en ny film vil jeg ikke ødelegge opplevelsen ved å se den i møkkakvalitet.

Derimot går jeg en gang iblandt på kino. Dersom jeg visste at jeg fikk massive mengder UV eller IR-lys rett i trynet under hele filmen ville jeg imidlertid ha holdt meg langt unna, for jeg ønsker å beholde fungerende øyne noen år til. At selskapene er villige til å sette vår helse i fare for å beskytte sine økonomiske interesser synes jeg er hårreisende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...