kristwa Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Sitter her med et ASUS GeForce4 Ti4400 og skal "teste" meg frem med Powerstrip og overclocking. Jeg ser at standard clockrates på skjermkortet er 274,5/553,5. Lurer på liksom i hvilke intervaller jeg bør øke på megaherzene. Hvor mye igangen, eventuellt hvor kan jeg starte. Ellers så har jeg ikke endret på kjølemekanisme på skjermkort osv. Kan ta med at CPU temp er ~47 og systemp er ~35. Takker for all hjelp :smile: (sorry for at jeg poster denne både i hardware: skjermkort, og i overklokking:grafikkort men sitter her nu og tar meg tid til å leke meg med det) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Vell den gyldne reglen: Øk med 5mhz og hvis det klikker gå tilbake 1-2mhz. Først med Core også med Mem etterpå (Eller i hvilkenn veg du vil ,men det beste er og ta 1 av de 2 først og den andre etterpå :razz:) Når du har funnet max for core Klokker du bare rammen.. Leser du ikke hardware.no? Det er mange tester der hvor de har testet GF4 kort og forklart hvordan man overklokker... Søk funksjonen er også fin og ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå