Gå til innhold

Trafikalt Grunnkurs - Hva gjør man der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei :D

Dette kurset er som å kaste penger ut av vinduet. 3000 for det kurset er helt sykt. Alt det man lærer dær kan man fra før, men man må jo ha det får å kunne ta noen form for sertifikat (uheldigvis).

6420284[/snapback]

Vell staten gjere alt for å ta penger fra dg!....

Synes det er idiotisk...

Du får jo ikke lappen før du kan kjøe uansett om du har gått kurs eller ikke...

Det sies jo at det ikke er dyrt forholdt til hva folk tjener,men di er jo så forbanna dumme at di ikke fatter at det er ungdommer som somregel tar lappen,ikke at så mange av di som har inntekt på 300000kr...

Endret av terhi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dette kurset koster 1000.- i Trondheim, så det er et ran om det koster 3000 noe annet sted..

Men hva skjer om du blir tatt i å kjøre UTEN å ha gjennomført dette kurset?

Hva skjer dersom du skulle være så uheldig at noen krasjer med deg i en slik situasjon? Du er uskyldig i situasjonen, men likevell, du har ikke bevis... får du da automatisk skylden?

Endret av vidarv
Lenke til kommentar

Da jeg tok det, kostet det 1300 kr, nå koster det 2500 kr hvor jeg bor.

Jeg lærte ikke noe serlig av det heller. Det var aller mest diskusjon rundt ulike tema og videoklipp av ulike trafikksituasjoner. Det var også noen timer førstehjelp.

Det viste seg i ettertid at en del av det lærerene sa stemte ikke med læreboken...

Bortkastede penger etter min mening. Det førte til at jeg ble forvirret på en del punkt som jeg aldri var i tvil om før. Det bør etter min mening avskaffes, siden det bare fører til mer penger til trafikkskolene som allerede tjener rått.

Jeg tar forbehold om skrivefeil.

Lenke til kommentar
ja, tok det sist uke, fy faen så  kjedli :)  men det er bare 10 timer. du får se noen videoer og noen tegninger om vikeplikt og slikt, er igrunn kjekt visst man har en kjekk lærer og noen kjekke folk og kødde med, vi hadde en så budde på en helt øde plass her jeg bor og der er det aldri purk, så der er det ingen farts grenser eller noe. så hver gang vi snakket om hvor mye man burde kjøre på en veg eller om vi burde holde vikeplikta og slike ting så ble den plassen alltid nevnt. Det hørest kanskje ikke så morsomt ut, men  slik er interne ting :tease:

6349285[/snapback]

skal være 17 timer, men dte er inkludert mørkekjøring og dte får man ikke tatt på sommern

Lenke til kommentar
Dette kurset koster 1000.- i Trondheim, så det er et ran om det koster 3000 noe annet sted..

Men hva skjer om du blir tatt i å kjøre UTEN å ha gjennomført dette kurset?

Hva skjer dersom du skulle være så uheldig at noen krasjer med  deg i en slik situasjon? Du er uskyldig i situasjonen, men likevell, du har ikke bevis... får du da automatisk skylden?

6581059[/snapback]

koster 2750 i hønefoss med mørkekjøring

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...