danijoh Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg er ikke så dreven med batch-koding, men prøver meg litt allikevel. Nå skal jeg lage en bat fil som kjøres fra cd. fila skal kopiere en annen bat-fil fra cden til c: -disken. når jeg bruker denne copy-kommandoen får jeg bare beskjed om feil i synntaksen eller kommandoen... :S Hva er feil? Dette er kommandoen min: copy D:\test.bat C:\Documents and Settings\%username%\Start-meny\Programmer\Oppstart Min cd rom heter D: og systemdisken min heter C:, så det er ikke det som er feil... Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 prøv å bruk disse -> "" rundt fks "D:\olas filer" dos liker ikke mellomrom Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Også kan du bruke %USERPROFILE% i stedet for å hardkode banen til profilen din: copy d:\test.bat "%USERPROFILE%\Start-meny\Programmer\Oppstart" Lenke til kommentar
danijoh Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Tusen takk Begge svarene var veeeldig nyttige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå