Sonsol Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg skal kjøpe en bærbar nå til høsten og har bestemt meg for å kjøpe meg en som er god å spille på. Jeg er interessert i en 15,4" skjerm og et godt skjermkort (jeg vil også kunne bruke høy oppløsning). Prisen skal ligge mellom 14 000 og 17 000. Jeg vet ikke om jeg trenger dual core, men den skal brukes til skole arbeid også, så da er det kanskje kjekt. Spillene jeg spiller mest er CS 1.6 og WoW, men jeg kommer også til å spille litt nyere spill. Er det noen som kan hjelpe meg å finne en god bærbar rundt den ønskede prisen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei! Innen høsten er Turion X2 og Merom for fullt på markedet, så da er det nok helt andre modeller å velge mellom. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hei! Innen høsten er Turion X2 og Merom for fullt på markedet, så da er det nok helt andre modeller å velge mellom. Hilsen, efikkan. 6347870[/snapback] Kan noen fortelle hva turion x2 og merom er, og hvor mye bedre de er i forhold til dagens prosessorer(?)? Endret 21. juni 2006 av Zelziuz Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har du sett på dell sin XPS ? helt yperlig til spilling ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå