Gå til innhold

Prisguide: Funksjoner som jeg savner.

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene nå jobbet mye med prisguiden.no for å sette sammen en pc. Et unikt og absolutt fantastiskt verktøy, og all honør til de som har utviklet det.

Men det er et par småting som jeg savner. Som hadde forbedret, forenklet oversikten.

Jeg ville gjerne hatt muligheten til å velge at den bare bruker f.eks 3 forskjellige webshopper. Hvis det er en vare som er 100 kroner billigere et sted så er det jo kjekt å få vite det. Men er det så den eneste varen du skal handle fra det stedet så er det jo liten vits. Alternativt kunne det vært en rullgardin i selve handlelisten hvor man kunne velge webshopen som prisen skulle vises fra.

Stefan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Du kan bruke handlevognfunksjonen. Du velger de produktene du skal ha, og prisguiden finner ut hvilke webshopper som har alle varene på lager til lavest pris. Om ingen webshopper har alle varene, går den etter hvilken som har flest osv. Praktisk og enkelt. :)

Lenke til kommentar
Du kan bruke handlevognfunksjonen. Du velger de produktene du skal ha, og prisguiden finner ut hvilke webshopper som har alle varene på lager til lavest pris. Om ingen webshopper har alle varene, går den etter hvilken som har flest osv. Praktisk og enkelt. :)

6357017[/snapback]

Tror ikke du helt skjønte hva jeg mente.

Det er i selve handlevognen man burde ha flere valgmuligheter over hvilke webshopper man vil konsentrere seg om

Lenke til kommentar

Flott innspill!

Det vi har tenkt litt på er å få prisguiden til å finne den ideelle kombinasjonen av antall butikker man bør handle fra dersom man ønsker å kjøpe billigst. Målet er da å finne et oppsett med færrest mulig butikker, hvor varene kjøpes der de er billigst.

Et annet alternativ er å legge inn en konfigurasjonsmulighet der man i profilen sin kan velge hvilke webshoper som man ønsker at prisguiden skal vise (altså at man kan fjerne de man på forhånd vet man ikke vil handle fra). En slik funksjonalitet vil kreve at man er logget inn, og vil også kreve at vi må skrive programkoden alle steder hvor det vises priser - altså en del arbeid. Men tøft hadde det vært :-)

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...