eitp Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Siden kattebilder er det mest populære her, vil jeg slenge meg på bølga og vise tre bilder av min katt, Steinar. Katte på matte: Nysgjerrigper: To gode venner: Tor Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg syns dette var morsomme bilder jeg, det nederste er jo litt spesielt. Ble litt imponert over hvordan du hadde klippet ut katta i bildet nr. 2, hvordan gjorde du dette?. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Takk for responsen. Jeg vet ikke om jeg forstår helt hva du mener med "klippet ut". Ingenting photoshop-"juks" i bilde 2. Det er tatt foran lufteribbene til innedelen på varmepumpa - for å få den effekten. Den eneste photoshopeffekten er fargefjerning i bilde 1. Tor Lenke til kommentar
catzy123 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg syns det første bildet var fint, med øyenfargen til katten som går igjen på teppet. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Bilde 1: Flott flott farge på teppet som på en måte lager en ramme rundt katten. Og som Bianca sier at øynene går til teppet Bilde 2: Også veldig flott.. Veldig flott med hvordan katten ser opp, og du får med mye over katten.. Får meg til å tenke litt på hva katten ser etter. Syntes det funket godt med hvordan du klippet bildet også Bilde 3: Det dårligste syntes jeg. God størrelses forskjelle mellom katten og hunden, og en god ide, men det ble litt vel nærme kanskje, og jeg tror at det kanskje hadde fungert bedre hvis vi hadde fått sett hvertfall hele katten Men en morro ide. Av de tre bildene er det andre mitt favoritt. Bakgrunnen og skarpheten her var utrolig tøft. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Enda ett kattebilde tenkte jeg når jeg åpnet denne tråden, men du dette var jo rett å slett imponerende! Likte spesielt godt bilde nr 1 og 3. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Katte/hunde eller husdyr generellt går meg stort sett hus forbi, men de to første var KNALLBRA. Spesiellt det første, med nr2 hakk i hel. Det sammen med hunden kan jeg styre meg for selv om det var langt bedre enn snittet. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Bluss-bluss. Takk, takk. Det tredje bildet er det minst gjennomførte bildet - jeg vet det. Men jeg tok det med fordi jeg liker det så godt selv, og slik er det vel ofte med snapshots? Jeg har et annet øyeblikksbilde i samme klasse, som jeg tror jeg har vist før her. Dette bildet er heller ikke så "teknisk", men morsomt for meg. Hunden blir advart mot angrepet bakfra, men ser ut til å tenke "HVEM var det du sa jeg skulle passe meg for?" Tor Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det siste bildet har jeg sett før. Av de andre liker jeg de to første best. Det første har bare en stor feil, og jeg tror du vet hva jeg sikter til. Artig kompsisjon. Det andre er mer et bilde etter mitt hjerte. Morsomt og oppfinnsomt. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 PMNormal - he-he. Jeg vet hva du mener, tror jeg, men jeg gidder ikke å gjøre noe med det. Tor Lenke til kommentar
engekri Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Herlige farger på det første bilde ditt! det va skikkelig stilig. Fikk punchen og trøkken. om du har en større versjon ville jeg likt å sett en versjon hvor det gule hadde lik avsatnd hele veien i forhold til bildekanten. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det øverste bildet ditt var bare herlig! Veldig kreativt og enkelt samtidig! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er litt artig å se bilder av en katt som hverken leker eller sover. Den form for kreative portretter bør være en inspirasjon for alle kattefotografer der ute. Ta de elskede kjæledyrene deres på alvor som portrettobjektiver. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Er det 35 1.4 eller 2.0 du har brukt her, mon tro? Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har brukt mitt kjære Canon EF 35mm 1.4L. Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå