Gå til innhold

Katter i skuddet!

eitp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for responsen. Jeg vet ikke om jeg forstår helt hva du mener med "klippet ut". Ingenting photoshop-"juks" i bilde 2. Det er tatt foran lufteribbene til innedelen på varmepumpa - for å få den effekten. Den eneste photoshopeffekten er fargefjerning i bilde 1.

Tor

Lenke til kommentar

Bilde 1: Flott flott farge på teppet som på en måte lager en ramme rundt katten. Og som Bianca sier at øynene går til teppet :D

Bilde 2: Også veldig flott.. Veldig flott med hvordan katten ser opp, og du får med mye over katten.. Får meg til å tenke litt på hva katten ser etter. Syntes det funket godt med hvordan du klippet bildet også :)

Bilde 3: Det dårligste syntes jeg. God størrelses forskjelle mellom katten og hunden, og en god ide, men det ble litt vel nærme kanskje, og jeg tror at det kanskje hadde fungert bedre hvis vi hadde fått sett hvertfall hele katten :) Men en morro ide.

Av de tre bildene er det andre mitt favoritt. Bakgrunnen og skarpheten her var utrolig tøft. :)

Lenke til kommentar

Bluss-bluss. Takk, takk.

Det tredje bildet er det minst gjennomførte bildet - jeg vet det. Men jeg tok det med fordi jeg liker det så godt selv, og slik er det vel ofte med snapshots?

Jeg har et annet øyeblikksbilde i samme klasse, som jeg tror jeg har vist før her. Dette bildet er heller ikke så "teknisk", men morsomt for meg. Hunden blir advart mot angrepet bakfra, men ser ut til å tenke "HVEM var det du sa jeg skulle passe meg for?"

48291642.jpg

Tor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...