Gå til innhold

Min syke drøm !

Sordal

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at jeg befant meg mellom to container på bryggen i en by litt sør for Murmansk, hvor jeg hadde tilberedet et bål og jeg var klar til å spise en flådd muldvarp med et grillspyd og en bjørneklo. Det syke var mannen som sto foran meg, han var lang, og tynn og så ut til å være 2,30m høy. Han var kledd i en sumobrytertruse og et saueskinn som hang nedover ryggen hans. Han var tydeligvis nyinnsmurt med olje ettersom noe glinsende randt nedover kroppen hans. Han så på meg som en døende hvalross ville ha sett på en vikingklovn fra Øst-Timor. Han mumlet på et ukjent språk, en setning som kunne minnet om en nordlening som hadde mistet torsken sin på en sur mandag. Han lagde en "svosj" lyd med munnen mens han hoppet rundt i luften med han spandt rundt slik at sauseskinnskappen gjorde en slapp piruett. Han satte i et brøl som fikk halve byen til å tro at en nybarbert sjimpanse hadde født en elefant ut av nesa. Jeg tok svett grep i den flådde muldarpen og tok en bit mens jeg med store øyne bevitnet at den oljeinsmurte mannen gjorde et slags merkelig rituale, som stammet fra Pyangyong's vestkant, hvor han klemte korppsveske ut av skrotum og inn i en flaske som var brun-rød. Han førte så flasken til leppene sine mens han jodlet om jakartaslagene. Han spyttet så vesken i trynet mitt og det kjentes ut som jeg ble truffet av en blykule skutt ut av en kanon, og det var ikke det værste. Lukten òste inn i neseborene mine kjentes ut som en rabiesbefengt gaupe som pisket meg. Jeg datt bakover mens øynene mine ble fylt av en klissete substans som kunne minne om prostatasaft. Mannen spant fortsatt rundt og gjorde en flaggermuslignende bevegelse som fikk bryggen til å riste vilt. Han huket seg ned foran ansiktet mitt og feis som om noen skulle ha satt en høytrykksspyler på fullt vreng i ansiktet mitt.

Det var da jeg våknet svett som en øgle i formeringstiden og forsto at dette hadde vært en drøm. Jeg lo vilt som en sør-peruansk indianer i regntiden.

Endret av Sordal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det "imponere-hverandre-med-usaklige-historier-fylt-av-ekstreme-mengder-sammenligninger-og-beskrivelser"-tid? Jeg er gjerne med jeg, men ikke i denne tråden ;)

edit: beklager bump. Ikke vant med at den 8. tråden fra toppen er to dager gammel, om man sammenligner med OT-baren og PRS.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
hehe. du kan vertfall å formulere deg bra :yes:

6348421[/snapback]

Synes det var temmelig dårlig formulert. For mange dårlige sammenligninger.

...og hva faen gjør denne ''drømmen'' i gledesutbrudd?

6349854[/snapback]

Samme sier jeg

Endret av ChrizZor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...