Sordal Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) I natt drømte jeg at jeg befant meg mellom to container på bryggen i en by litt sør for Murmansk, hvor jeg hadde tilberedet et bål og jeg var klar til å spise en flådd muldvarp med et grillspyd og en bjørneklo. Det syke var mannen som sto foran meg, han var lang, og tynn og så ut til å være 2,30m høy. Han var kledd i en sumobrytertruse og et saueskinn som hang nedover ryggen hans. Han var tydeligvis nyinnsmurt med olje ettersom noe glinsende randt nedover kroppen hans. Han så på meg som en døende hvalross ville ha sett på en vikingklovn fra Øst-Timor. Han mumlet på et ukjent språk, en setning som kunne minnet om en nordlening som hadde mistet torsken sin på en sur mandag. Han lagde en "svosj" lyd med munnen mens han hoppet rundt i luften med han spandt rundt slik at sauseskinnskappen gjorde en slapp piruett. Han satte i et brøl som fikk halve byen til å tro at en nybarbert sjimpanse hadde født en elefant ut av nesa. Jeg tok svett grep i den flådde muldarpen og tok en bit mens jeg med store øyne bevitnet at den oljeinsmurte mannen gjorde et slags merkelig rituale, som stammet fra Pyangyong's vestkant, hvor han klemte korppsveske ut av skrotum og inn i en flaske som var brun-rød. Han førte så flasken til leppene sine mens han jodlet om jakartaslagene. Han spyttet så vesken i trynet mitt og det kjentes ut som jeg ble truffet av en blykule skutt ut av en kanon, og det var ikke det værste. Lukten òste inn i neseborene mine kjentes ut som en rabiesbefengt gaupe som pisket meg. Jeg datt bakover mens øynene mine ble fylt av en klissete substans som kunne minne om prostatasaft. Mannen spant fortsatt rundt og gjorde en flaggermuslignende bevegelse som fikk bryggen til å riste vilt. Han huket seg ned foran ansiktet mitt og feis som om noen skulle ha satt en høytrykksspyler på fullt vreng i ansiktet mitt. Det var da jeg våknet svett som en øgle i formeringstiden og forsto at dette hadde vært en drøm. Jeg lo vilt som en sør-peruansk indianer i regntiden. Endret 20. juni 2006 av Sordal Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Bah, hva er greia med disse historiene? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 hehe. du kan vertfall å formulere deg bra Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hehe. du kan vertfall å formulere deg bra 6348421[/snapback] Synes det var temmelig dårlig formulert. For mange dårlige sammenligninger. ...og hva faen gjør denne ''drømmen'' i gledesutbrudd? Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg ble veldig glad når jeg våknet å merket at dette ikke var virkelighet Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Han var vel glad for at det bare var en drøm. Har du ofte slike drømmer Sordal? Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Av og til, men denne tok kaka. I natt drømte jeg om nabo hunden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Even Freud would go: "He's got some issues" Endret 21. juni 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Godt skrevet, men man kan jo bare begynne å lure på hvor store mengder cannabis og rødsprit som ble fortært før søvnen kom luskende den kvelden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Godt skrevet, men man kan jo bare begynne å lure på hvor store mengder cannabis og rødsprit som ble fortært før søvnen kom luskende den kvelden. 6353122[/snapback] For ikke å snakke om frimerker. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Luktet det godt? Endret 21. juni 2006 av Neptaz Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har du røyka sokkene dine igjen nå.....? Ikke bra, ikke bra. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Spørsmålet er, hva gjør den på gledesutbrudd? jeg sa de sokkene ikke var godt for deg...... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Er det "imponere-hverandre-med-usaklige-historier-fylt-av-ekstreme-mengder-sammenligninger-og-beskrivelser"-tid? Jeg er gjerne med jeg, men ikke i denne tråden edit: beklager bump. Ikke vant med at den 8. tråden fra toppen er to dager gammel, om man sammenligner med OT-baren og PRS. Endret 25. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
mathille Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har du røyka sokkene dine igjen nå.....? 6365613[/snapback] HaHa...!! *ler mj ihjel* Den beste e har hørt i dag;)!! Lenke til kommentar
Pasient2 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 HAHA! Bra skrevet Off topic: Mathilde, det skal kun være 4 linjer i signatur, og det er ikke lov med bilder. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) hehe. du kan vertfall å formulere deg bra 6348421[/snapback] Synes det var temmelig dårlig formulert. For mange dårlige sammenligninger. ...og hva faen gjør denne ''drømmen'' i gledesutbrudd? 6349854[/snapback] Samme sier jeg Endret 4. juli 2006 av ChrizZor Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 drukner i skildring 6352166[/snapback] Sant det. Fortellingen drukner bitte litt i skildringen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå