Gå til innhold

TES: Hater du Adoring Fan grenseløst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
haha så nice

både filmene og bumpet mitt :p

lurer på hvorfr alle hater han derre adoring fan jeg. er jo bare å be ham vente også ser man ikk mer til ham før neste gang man er der han er.

6489291[/snapback]

Fordi han aldri dør permanent!!

Noen som kan komme med pluss/minus sider med Adoring Fan? Jeg kvitta meg med han med en gang... Hater den jevver'n.

+ Bra fakkelbærer.

+ Kan vente på et sted.

+ Gøy å drepe.

+ Skaffer oss filmer som jeg postet i første post.

+ Stikker av når du sloss.

- Irriterende stemme.

- Dør aldri for godt.

- Innpåsliten.

- Stygg.

- Avslører deg når du sniker.

- Stikker av når du sloss.

Kan egentlig bare be han vente utenfor hulen, men det er ikke alle som husker det.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Synd jeg ikke får tak i denne "hjelpsomme" fanen. Jeg drepte Grand Champion, folk på tribunene jublet, jeg gikk tilbake til forberedelse rommet, og når jeg snakker med den tideligere GC treneren der, sier hun at jeg må skyndte meg opp for å drepe han som jeg har nettopp drept. Bug, eller er det noe jeg har misforstått?

Jeg som hadde gledet meg så lenge til å få et vandrende vesen til å trene opp blade skillen på :)

Lenke til kommentar

prøvde å bruke han derre adoring fan fyren nå og må nok si at jeg ikke liker å ha han rund. han rømmer jo når det er fiender i nærheten så noe hjelp med slossing får man ikke. også kan man jo ikke løpe for han er jo sinnsykt treg. skal man liste seg så er det jo umulig med ham i hælene. de derre trolla man møter(level 6) når man skal hente den derre akavari amuletten for hu kjerringa er jo ganske vanskelige så 3* bonus på bil og bue er jo best men med adoring fan i hælene og fakkel så blir man jo avslørt hele tiden :p... så da endrer jeg meningen min når det gjelder adoring fan. jeg HATER!! han.... er jo morro å ha en som forguder seg da :D.. men ellers :thumbdown:

BTW noen som vet når man får 6*bonus på bil og bue. vet jeg hadde det en stund men så brant harddisken min og 40 timer ble borte :(

kanskje noen kunne lage en mod slik at man kunne bruke adoring fan som et pakkesel? eller kanskje en mod som gjør at han hjelper med å sloss også kan man låne bort ting til ham. som f'eks en rustning, skjold og sverd. hmmm dette må forskes litt på :D:p....

EDIT: skriveleif

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller hater alle han karen der? :p

6390100[/snapback]

Han er Oblivions svar på Fargoth. :) Lurer på om det var planlagt fra Bethesdas side... :hmm:

6390170[/snapback]

Liker han Adoring Fan jeg. Han holder fakkelen for meg i mørke grotter, noe som jeg synes er bra:p Men dreper han alltid når jeg er kommet meg ut igjen..heh

Lenke til kommentar

haterfanboys... du spiller vel ikke en orc med heavy armor og en kjempe hammer som bare løper gjenom grottene? han er ubrukelig om man skal snike seg igjenom... hehe. og hjelper han deg med å sloss? han bare rømmer for meg. både nå jeg prøver å drepe ham og når jeg dreper andre :p

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
haterfanboys... du spiller vel ikke en orc med heavy armor og en kjempe hammer som bare løper gjenom grottene?  han er ubrukelig om man skal snike seg igjenom... hehe.  og hjelper han deg med å sloss?  han bare rømmer for meg. både nå jeg prøver å drepe ham og når jeg dreper andre :p

6494933[/snapback]

Jo, er en warrior :) Men han pysa (fanboysen) stikker av når jeg skal sloss. Liker at han holder fakkelen for meg, da jeg aldri bærer på den. Men sant det, han er vel ganske ubrukelig om man er Thief ol :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

"Synd jeg ikke får tak i denne "hjelpsomme" fanen. Jeg drepte Grand Champion, folk på tribunene jublet, jeg gikk tilbake til forberedelse rommet, og når jeg snakker med den tideligere GC treneren der, sier hun at jeg må skyndte meg opp for å drepe han som jeg har nettopp drept. Bug, eller er det noe jeg har misforstått?

Jeg som hadde gledet meg så lenge til å få et vandrende vesen til å trene opp blade skillen på smile.gif"

Du har vel tatt med deg "Raiment Of Valor" fra Gray prince Viss ikke :no:

Endret av Rot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...