MiSP Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er det bare meg, eller hater alle han karen der? 6390100[/snapback] Han er Oblivions svar på Fargoth. Lurer på om det var planlagt fra Bethesdas side... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvorfor bruke timer på å lage et domino-spill når man bare kan ta ei tung øks og sende den umenneskelig hardt inn i knollen på stakkaren? ^^ Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvorfor bruke timer på å lage et domino-spill når man bare kan ta ei tung øks og sende den umenneskelig hardt inn i knollen på stakkaren? ^^ 6404234[/snapback] Utfordringen, min venn. Utfordringen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvorfor få en utfordring, når man bare kan få pur nytelse uten noe som helst strev? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hvorfor få en utfordring, når man bare kan få pur nytelse uten noe som helst strev? 6404922[/snapback] Fordi fyren er en idiot, og jo bedre man dreper han, jo bedre blir nytelsen. Og filmen ville sugd hvis han bare hadde most fyren med en hammer eller hva f. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Sorry, men det der var bare tragisk Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Sorry, men det der var bare tragisk 6405381[/snapback] Du spiller ikke Oblivion, du? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 haha så nice både filmene og bumpet mitt lurer på hvorfr alle hater han derre adoring fan jeg. er jo bare å be ham vente også ser man ikk mer til ham før neste gang man er der han er. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) haha så nice både filmene og bumpet mitt lurer på hvorfr alle hater han derre adoring fan jeg. er jo bare å be ham vente også ser man ikk mer til ham før neste gang man er der han er. 6489291[/snapback] Fordi han aldri dør permanent!! Noen som kan komme med pluss/minus sider med Adoring Fan? Jeg kvitta meg med han med en gang... Hater den jevver'n. + Bra fakkelbærer. + Kan vente på et sted. + Gøy å drepe. + Skaffer oss filmer som jeg postet i første post. + Stikker av når du sloss. - Irriterende stemme. - Dør aldri for godt. - Innpåsliten. - Stygg. - Avslører deg når du sniker. - Stikker av når du sloss. Kan egentlig bare be han vente utenfor hulen, men det er ikke alle som husker det. Endret 15. juli 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Synd jeg ikke får tak i denne "hjelpsomme" fanen. Jeg drepte Grand Champion, folk på tribunene jublet, jeg gikk tilbake til forberedelse rommet, og når jeg snakker med den tideligere GC treneren der, sier hun at jeg må skyndte meg opp for å drepe han som jeg har nettopp drept. Bug, eller er det noe jeg har misforstått? Jeg som hadde gledet meg så lenge til å få et vandrende vesen til å trene opp blade skillen på Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Bra video, men vi har jo filmklipp-tråden. Jeg gidder ikke å finner fram link . Endret 14. juli 2006 av SasaB Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) prøvde å bruke han derre adoring fan fyren nå og må nok si at jeg ikke liker å ha han rund. han rømmer jo når det er fiender i nærheten så noe hjelp med slossing får man ikke. også kan man jo ikke løpe for han er jo sinnsykt treg. skal man liste seg så er det jo umulig med ham i hælene. de derre trolla man møter(level 6) når man skal hente den derre akavari amuletten for hu kjerringa er jo ganske vanskelige så 3* bonus på bil og bue er jo best men med adoring fan i hælene og fakkel så blir man jo avslørt hele tiden ... så da endrer jeg meningen min når det gjelder adoring fan. jeg HATER!! han.... er jo morro å ha en som forguder seg da .. men ellers BTW noen som vet når man får 6*bonus på bil og bue. vet jeg hadde det en stund men så brant harddisken min og 40 timer ble borte kanskje noen kunne lage en mod slik at man kunne bruke adoring fan som et pakkesel? eller kanskje en mod som gjør at han hjelper med å sloss også kan man låne bort ting til ham. som f'eks en rustning, skjold og sverd. hmmm dette må forskes litt på .... EDIT: skriveleif Endret 15. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Er det bare meg, eller hater alle han karen der? 6390100[/snapback] Han er Oblivions svar på Fargoth. Lurer på om det var planlagt fra Bethesdas side... 6390170[/snapback] Liker han Adoring Fan jeg. Han holder fakkelen for meg i mørke grotter, noe som jeg synes er bra:p Men dreper han alltid når jeg er kommet meg ut igjen..heh Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) haterfanboys... du spiller vel ikke en orc med heavy armor og en kjempe hammer som bare løper gjenom grottene? han er ubrukelig om man skal snike seg igjenom... hehe. og hjelper han deg med å sloss? han bare rømmer for meg. både nå jeg prøver å drepe ham og når jeg dreper andre Endret 15. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 haterfanboys... du spiller vel ikke en orc med heavy armor og en kjempe hammer som bare løper gjenom grottene? han er ubrukelig om man skal snike seg igjenom... hehe. og hjelper han deg med å sloss? han bare rømmer for meg. både nå jeg prøver å drepe ham og når jeg dreper andre 6494933[/snapback] Jo, er en warrior Men han pysa (fanboysen) stikker av når jeg skal sloss. Liker at han holder fakkelen for meg, da jeg aldri bærer på den. Men sant det, han er vel ganske ubrukelig om man er Thief ol Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 hehe liker ikke å ha fakkel jeg. virker som om fakkelen er krevende får et sinnsykt FPS drop når jeg drar fram den.. bedre med gauntlets of nighteye da hehe. får samme fps dropet når pysa drar fram fakkelen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) bra video. :!: jeg liker ikke adoring fan :/ i told him to got to hell and suck hes dadda ^^ Endret 24. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Såg litt lang i maska ut der ja :!: Lenke til kommentar
Rot Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) "Synd jeg ikke får tak i denne "hjelpsomme" fanen. Jeg drepte Grand Champion, folk på tribunene jublet, jeg gikk tilbake til forberedelse rommet, og når jeg snakker med den tideligere GC treneren der, sier hun at jeg må skyndte meg opp for å drepe han som jeg har nettopp drept. Bug, eller er det noe jeg har misforstått? Jeg som hadde gledet meg så lenge til å få et vandrende vesen til å trene opp blade skillen på smile.gif" Du har vel tatt med deg "Raiment Of Valor" fra Gray prince Viss ikke Endret 30. juni 2007 av Rot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå