terjeja Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei. Trenger litt hjelp til kjøp av ny telefon. Hadde egentlig tenkt til å vente på SE p990i, men nå har jeg blitt lei og vurderer noe annet. Ønsker følgende: Wlan Kamera (ikke så farlig med antall megapixel) Ikke Windows Helst Series60 Gjerne penn Minst mulig størrelse Bluetooth Som sagt, kunne tenke meg 990i. Men, det er vel som å vente på julenissen. Også Nokia N80 kan vel være ett alternativ. Men, den er jo tykk som en murstein. Noen andre telefoner jeg bør vurdere? Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei. Trenger litt hjelp til kjøp av ny telefon. Hadde egentlig tenkt til å vente på SE p990i, men nå har jeg blitt lei og vurderer noe annet. Ønsker følgende: Wlan Kamera (ikke så farlig med antall megapixel) Ikke Windows Helst Series60 Gjerne penn Minst mulig størrelse Bluetooth Som sagt, kunne tenke meg 990i. Men, det er vel som å vente på julenissen. Også Nokia N80 kan vel være ett alternativ. Men, den er jo tykk som en murstein. Noen andre telefoner jeg bør vurdere? 6346947[/snapback] Er ikkje stort andre alternativ enn N80 ut i frå dine kriterie. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Siden du ikke skal ha Windows (av en eller annen grunn?) på telefonen, er det nok bare N80 du får tak i her i Norge uten videre som støtter det du sikter til - Men den er stor da som du sier. Qtek/Imate har ørten telefoner som passer ditt behov, men alle er med Windows da - Jeg er iallefall fornøyd med min Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 De eneste som har alt det der er: N80 N91 E70 That's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå