Degeim Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Jeg bruker følgende klasse for å koble meg til en server med FTP: http://www.gotdotnet.com/Community/UserSam...36-64B987947C20 Og den funker utmerket, helt til jeg skal kjøre GetFileList("*") i en mappe som bare inneholder mapper og ingen filer. Jeg bruker "*" som parameter, fordi da får jeg returnert mapper og filer, men tydligvis ikke når det kun er mapper der... Det er altså slik jeg bruker koden, og det virker fint helt til mappen ikke inneholder filer. [Diverse kode for tilkobling] Dim Filer() as string Filer=FTP.GetFileList("*") Les edit'en! Noen som kan hjelpe meg med å få den til å returnere mappene i mappen hvis det er noen, og en tom array hvis det ikke er noe som helst i mappen? Jeg innbiller meg at det bare er å fikse noe i klassen, men jeg har ikke klart noe enda... Takk, Degeim --EDIT-- Problemet er likevel ikke at mappen inneholder kun mapper, men gjelder kun filer. Dvs at funksjonen returnerer en feilmelding ved følgende hendelser: 1. Mappen er helt tom 2. Det er bare mapper i mappen, og ingen av de inneholder filer Endret 20. juni 2006 av Degeim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå