Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

TG 03????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel deler av nettverket vil jo være 1Gb(går liksom ikke med 100Mbit mellom main switchene :smile: Lurer på om det ikke var slik på OsloLAN.

Personlig ser jeg ikke det helt store poenget i at bordswitchene skal være 1Gb(dvs det finnes viktigere ting å prioritere), men det skader jo ikke :grin: Det ville hvertfall ført til en eksplosjon i 1Gb NIC salget =)

1Gb internett er heller ikke så veldig viktig spør du meg(med unntak av for de som *ikke* er på partyet). Bare jeg kan få sjekka emailen min så er jeg fornøyd. Det er tross alt flere tusen folk der så alt du vil ha finner du på LANet.

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-12 20:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-12 20:03, skrev Anders Leipsland:

Vel deler av nettverket vil jo være 1Gb(går liksom ikke med 100Mbit mellom main switchene :smile: Lurer på om det ikke var slik på OsloLAN.

Personlig ser jeg ikke det helt store poenget i at bordswitchene skal være 1Gb(dvs det finnes viktigere ting å prioritere), men det skader jo ikke
:grin:
Det ville hvertfall ført til en eksplosjon i 1Gb NIC salget =)

1Gb internett er heller ikke så veldig viktig spør du meg(med unntak av for de som *ikke* er på partyet). Bare jeg kan få sjekka emailen min så er jeg fornøyd. Det er tross alt flere tusen folk der så alt du vil ha finner du på LANet.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-12 20:03 ]</font>

Det var 100Mbit bordswither, 1Gb Backbones. 1Gb Linje + En basestasjon for de som hadde trådløst NIC. Undertegnede har desverre ikke det, men det virket som den fungerte ypperlig - tatt fra IRC.

Mvh,

LasseAndreK

-------------------------------->

If you got the moves,

you play by the rules.

If you don't know the rules,

you don't got the moves.

--------------------------------->

[ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-10-13 21:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...