TormodK Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Kommer de til å kjøre 1000mbit nettverk på TG? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Tviler vel egentlig, siden 1000mbit nettverkskort foreløpig er litt i dyreste laget for allemannseie. Men for de som faktisk HAR slike kort hadde det jo vært knall :razz: Lenke til kommentar
umy Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 blir vel standar 100mbit nettverk, men 1gbit internett hadde jo ikke vert å forakte.. sånn som på oslolan... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Vel deler av nettverket vil jo være 1Gb(går liksom ikke med 100Mbit mellom main switchene :smile: Lurer på om det ikke var slik på OsloLAN. Personlig ser jeg ikke det helt store poenget i at bordswitchene skal være 1Gb(dvs det finnes viktigere ting å prioritere), men det skader jo ikke Det ville hvertfall ført til en eksplosjon i 1Gb NIC salget =) 1Gb internett er heller ikke så veldig viktig spør du meg(med unntak av for de som *ikke* er på partyet). Bare jeg kan få sjekka emailen min så er jeg fornøyd. Det er tross alt flere tusen folk der så alt du vil ha finner du på LANet. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-12 20:03 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 20:03, skrev Anders Leipsland:Vel deler av nettverket vil jo være 1Gb(går liksom ikke med 100Mbit mellom main switchene :smile: Lurer på om det ikke var slik på OsloLAN.Personlig ser jeg ikke det helt store poenget i at bordswitchene skal være 1Gb(dvs det finnes viktigere ting å prioritere), men det skader jo ikke Det ville hvertfall ført til en eksplosjon i 1Gb NIC salget =)1Gb internett er heller ikke så veldig viktig spør du meg(med unntak av for de som *ikke* er på partyet). Bare jeg kan få sjekka emailen min så er jeg fornøyd. Det er tross alt flere tusen folk der så alt du vil ha finner du på LANet.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-12 20:03 ]</font> Det var 100Mbit bordswither, 1Gb Backbones. 1Gb Linje + En basestasjon for de som hadde trådløst NIC. Undertegnede har desverre ikke det, men det virket som den fungerte ypperlig - tatt fra IRC. _________________ Mvh, LasseAndreK --------------------------------> If you got the moves, you play by the rules. If you don't know the rules, you don't got the moves. ---------------------------------> [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-10-13 21:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå