Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Fant til min store fortvilelse ut at jeg har høstferie UKEN ETTER HW-LAN Derfor lurer jeg på, har de fleste utenom meg ferie den uken HW-lan er ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Fant til min store fortvilelse ut at jeg har høstferie UKEN ETTER HW-LAN Derfor lurer jeg på, har de fleste utenom meg ferie den uken HW-lan er ? 6346721[/snapback] Har høstferie under HW-lan. Heldig for meg. Med mindre skolene på Vestlandet finner på å flytte den ene uke bakover eller to. Det hadde vært surt. Men jeg synes svært synd på deg. Kan fader ikke være morsomt å ikke få delta på HW-Lan. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Kan jo hende jeg får det til da.. Jeg slutter jo 11.00 fredager, om jeg tar studiedag en dag, og skaffer meg fri en til Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Bor i Oslo, og jeg har ferie under HW-LAN Here I come! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er snakk om 3 dager fri, det skulle være fullt mulig å få til. Om ikke skolen vil gå med på en slags fleksitid anordning for at du skal få 3 dager fri, kan man alltid være litt sjuk. 3 dager fravær er verdt det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har sannsynligvis ferie uken etter. Dermed tar jeg meg kanskje fri på fredag, kjøper billett for fredag til søndag, og så drar jeg på naIT i høstferien her hjemme Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Herr Brun, blir vel kanskje samme løsning her Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vet ikke hvordan det er i Drammen. Begynner på VGS til neste år, så vet heller ikke helt hvordan det er å avspasere? På ungdomsskolen var jo det piece of cake! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vet ikke hvordan det er i Drammen. Begynner på VGS til neste år, så vet heller ikke helt hvordan det er å avspasere? På ungdomsskolen var jo det piece of cake! 6355219[/snapback] Det skal du få slite med. Det er dem litt ekle på. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har fri når det er HW LAN. Bare synd at mamma står i veien for at jeg kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg har ferie under hw-lan Heldigvis bor jeg nærme, buss fra drøbak til oslo: ca 45min Buss fra oslo til fornebu ca 10-15 min elns. Før så gikk det buss direkte fra drøbak til fornebu, men det ble det slutt på nå nettopp, håper de begynner igjen... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Vet ingenting om ferien min under hw-lan, men det tar vi ikke så tungt. Eid. Jeg hadde ferie under lanet. Endret 26. juni 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 For dere som ikke har ferie under HW-LAN, men allikevel vil dit, så kan et alternativ være å få til en flexi-ferie-ordning. Altså at du bytter uken du tar ferie. Dette kan imidlertid være vanskelig å få til på videregående, men går du på ungdomsskolen burde det ikke være noe problem. Send en e-post til rektor og spør. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har ferie i uken hvor LANet er, men om noe skulle endre seg (man vet aldri), regner jeg med at skal kunne krangle meg til e-fravær da min jobb på LANet er direkte knyttet til linjen min på VGS. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Bor i Oslo, og jeg har ferie under HW-LAN Here I come! 6348734[/snapback] samme her, bor i oslo også, det er bare å glede seg ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg