Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

No input signal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når eg starter pc'en kommer det meldingen No input signal på skjermen. Eg har sjekket at det ikkje er skjermen eller kabelen det er noe galt med, er det da sannsynlig at skjermkortet er ødelagt?

6346669[/snapback]

Åpne kabinettet ditt, og sjekk at skjerkortet sitter skikkelig i slotten. (Dersom du da ikke har et skjermkort som er implementert i hovedkortet ...)

Sjekk også at kabelen din er ok i begge ender ....

Kan også være BIOS, forsøk å nullstille denne dersom de to første forslagene ikke fører frem. (Har opplevd dette selv, etter forsøk på overklokking som ikke var *helt* heldig.....)

_nifty_

Lenke til kommentar
Når eg starter pc'en kommer det meldingen No input signal på skjermen. Eg har sjekket at det ikkje er skjermen eller kabelen det er noe galt med, er det da sannsynlig at skjermkortet er ødelagt?

6346669[/snapback]

Åpne kabinettet ditt, og sjekk at skjerkortet sitter skikkelig i slotten. (Dersom du da ikke har et skjermkort som er implementert i hovedkortet ...)

Kan også være BIOS, forsøk å nullstille denne dersom de to første forslagene ikke fører frem. (Har opplevd dette selv, etter forsøk på overklokking som ikke var *helt* heldig.....)

_nifty_

6346719[/snapback]

Skjermkortet sitter skikkelig i slotten, kabelen er helt fin, og BIOS kommer eg ikkje inn i.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

6346669[/snapback]

_nifty_

6346719[/snapback]

Skjermkortet sitter skikkelig i slotten, kabelen er helt fin, og BIOS kommer eg ikkje inn i.

6347049[/snapback]

Du skal ha en jumper på hovedkortet ditt som resetter bios ......

ref. manualen til hovedkortet!

_nifty_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...