Gå til innhold

Trenger ny strømforsyning.


Anbefalte innlegg

Har prøvd noen strømforsyninger med følgende resultater:

 

Aopen 250W: ustabile speninger, tilsynelatende stabilt

Chieftec 360W: Oppstartsproblemer av og til, bzze lyd i høytalerne uten jordet stikkontakt.

Enermax 431W: Virket veldig bra helt til 3,3Volten gikk ned, Masse grafikkfeil, spill krasjer, røde og blå brikker i filmer og runde blå, røde og grønne prikker i openGL spill. Ustabil PC

 

Kan noen anbefale en strømforsyning som virker LENGE, ikke bare en kort stund.

 

Måtte kappe av en metalbit på enermaxen for å få den til å passe i et Aopen HQ45 kabinett, har jeg fortsatt garanti på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsøk lepont strømforsyningene fra microplex.

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?U...e=9&expanded=64

jeg kan ikke love noe men de er kjent for at de virker leeeenge. Bare les om den inne på microplex.

Det med enermaxen veit jeg ikke men du kan jo gå til leverandøren/selgeren å høre

 

_________________

Amd Athlon 800 Mhz (Slot A)

Abit KA-7

256 Sdram

Geforce DDr

20 Gb

 

[ Denne Melding var redigert av: Tbone87 på 2002-10-13 16:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Enermax 431W: Virket veldig bra helt til 3,3Volten gikk ned, Masse grafikkfeil, spill krasjer, røde og blå brikker i filmer og runde blå, røde og grønne prikker i openGL spill. Ustabil PC


Måtte kappe av en metalbit på enermaxen for å få den til å passe i et Aopen HQ45 kabinett, har jeg fortsatt garanti på den?


 

Ville tro at garantien forsvant da du gjorde fysisk endring på Enermax´en, men det er bare en vill gjetning.

 

Selv har jeg en Enermax av Whisper serien (350W). Denne har jeg hatt i vel et år nå, uten noen problemer av noe slag. Beste psu jeg har hatt :grin:

 

For meg så virker det som om du og psu´er er "uvenner". Har hatt mange kabinetter opp gjennom årene, av ymse sort. Og har per dags dato aldri opplevd noen problemer hva psu´er angår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...