Gå til innhold

anbefaling til psp spill

3000

Anbefalte innlegg

har imorgen tenkt å anskaffe meg en sony PSP :) og lurer dermed på om dere kan gi meg noen anbefalinger. har ikke kontroll på psp spill.. liker racing og action/fps spill.

burnout legends skal eg værtfall ha, muligens gta og senere.

PS: liker hjernedød morro så lumines sånne pussle spill nei takk :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

metal gear acid er jo sånn der kort spill er det ikke :yucky:

noen som har noen innspill om need for speed spillene på psp? noe å satse på? likte nfs most wanted på 360

Endret av 3000
Lenke til kommentar
skal avgårde om en time og kjøpe maskinen.. mitt første spill blir enten burnout, ridge racer eller gta.. veldig vanskelig å velge  :hrm:  får lyst å kjøpe alle men er ikke rik heller :p

6361808[/snapback]

ta gta eller burnout. ridge racer har jeg aldri prøvd.

6362180[/snapback]

Hvordan vet du da hvordan RR er? Liker Ridge Racer bedre enn Burnout, selv om Burnout også er bra. :)

Lenke til kommentar
skal avgårde om en time og kjøpe maskinen.. mitt første spill blir enten burnout, ridge racer eller gta.. veldig vanskelig å velge  :hrm:  får lyst å kjøpe alle men er ikke rik heller :p

6361808[/snapback]

6362180[/snapback]

Hvordan vet du da hvordan RR er? Liker Ridge Racer bedre enn Burnout, selv om Burnout også er bra. :)

6363137[/snapback]

vis du klarer å bruke huet såpass at du leser HELE inlegget mitt før du svarer hadde det hvert fint. :whistle: Jeg skriver ikke at rr er dårligere eller bedre, MEN at jeg ikke har prøvd det så jeg kan dermed ikke anbefale det, å anbefale ting på and'res erfaringer syns jeg er for dumt!

Håper dette klarnet opp huet ditt :w00t:

Lenke til kommentar

6361808[/snapback]

6362180[/snapback]

6363137[/snapback]

vis du klarer å bruke huet såpass at du leser HELE inlegget mitt før du svarer hadde det hvert fint. :whistle: Jeg skriver ikke at rr er dårligere eller bedre, MEN at jeg ikke har prøvd det så jeg kan dermed ikke anbefale det, å anbefale ting på and'res erfaringer syns jeg er for dumt!

Håper dette klarnet opp huet ditt :w00t:

6364138[/snapback]

Uhm. Han står mellom tre spill, og du anbefaler to av dem siden du ikke har prøvd det tredje. Er ikke det å antyde at RR er dårligere?

Lenke til kommentar

Har du sjekket hvilken PSP versjon du har?

Du kan sjekke det under system settings. Om du er heldig å har 2.60 eller lavere, så kan du glede deg til å teste ut cheatdevive til GTA, om du er uheldig å fikk med 2.70 så må du nok bare smøre deg med tålmodighet å vente til noen knekker den.(men til gjengjeld så kan du høre hele iTunes musikk samlingen din på PSP'en gjennom RSS feeden i webbrowseren på 2.70)

Lenke til kommentar
Da bør du sjekke ut e-loader/cheatdevice til GTA. Meget bra program til PSP'en som gjør at du kan kjøre homebrew(hjemmelagede programmer) Dette gir deg alt fra radio til snake på PSP'en) Søk litt rundt på de store PSP sidene så finner du den informasjonen du trenger :)

6370403[/snapback]

takk for tipset, selv om eg ikke med det første hadde tenkt å bruke psp`en til noe annent en å spille.. skal sjekke det ut :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...