3000 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 har imorgen tenkt å anskaffe meg en sony PSP og lurer dermed på om dere kan gi meg noen anbefalinger. har ikke kontroll på psp spill.. liker racing og action/fps spill. burnout legends skal eg værtfall ha, muligens gta og senere. PS: liker hjernedød morro så lumines sånne pussle spill nei takk Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Need For Speed:Most Wanted, Metal Gear Solid:Ac!d 1 & 2,GTA: Liberty City:) Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Burnout, gta, tony hawk remix og socom er gode spill (har ikke prøvd sistnevnte da men..) Lenke til kommentar
3000 Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) metal gear acid er jo sånn der kort spill er det ikke noen som har noen innspill om need for speed spillene på psp? noe å satse på? likte nfs most wanted på 360 Endret 20. juni 2006 av 3000 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 NFS: MS på psp er ganske kult, men jeg vil heller anbefale og kjøpe det til Pc. Ellers så burde du kjøpe GTA. Her får du nemeligt mest ut av pengene. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Så review av Daxter på gamespot her om dagen. Virker bra, men usikker på om det treffer deg. http://www.gamespot.com/psp/action/daxter/...x.html?q=daxter Selv spiller jeg mest Lumines, men også Ridge Racer har underholdt meg en del timer. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ridge Racer, Burnout, GTA, WWE, Pursuit Force, NFS: MW, King Kong og Coded Arms er alle gode spill. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 skal avgårde om en time og kjøpe maskinen.. mitt første spill blir enten burnout, ridge racer eller gta.. veldig vanskelig å velge får lyst å kjøpe alle men er ikke rik heller Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 skal avgårde om en time og kjøpe maskinen.. mitt første spill blir enten burnout, ridge racer eller gta.. veldig vanskelig å velge får lyst å kjøpe alle men er ikke rik heller 6361808[/snapback] ta gta eller burnout. ridge racer har jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 skal avgårde om en time og kjøpe maskinen.. mitt første spill blir enten burnout, ridge racer eller gta.. veldig vanskelig å velge får lyst å kjøpe alle men er ikke rik heller 6361808[/snapback] ta gta eller burnout. ridge racer har jeg aldri prøvd. 6362180[/snapback] Hvordan vet du da hvordan RR er? Liker Ridge Racer bedre enn Burnout, selv om Burnout også er bra. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 skal avgårde om en time og kjøpe maskinen.. mitt første spill blir enten burnout, ridge racer eller gta.. veldig vanskelig å velge får lyst å kjøpe alle men er ikke rik heller 6361808[/snapback] ta gta eller burnout. ridge racer har jeg aldri prøvd. 6362180[/snapback] Hvordan vet du da hvordan RR er? Liker Ridge Racer bedre enn Burnout, selv om Burnout også er bra. 6363137[/snapback] vis du klarer å bruke huet såpass at du leser HELE inlegget mitt før du svarer hadde det hvert fint. Jeg skriver ikke at rr er dårligere eller bedre, MEN at jeg ikke har prøvd det så jeg kan dermed ikke anbefale det, å anbefale ting på and'res erfaringer syns jeg er for dumt! Håper dette klarnet opp huet ditt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 skal avgårde om en time og kjøpe maskinen.. mitt første spill blir enten burnout, ridge racer eller gta.. veldig vanskelig å velge får lyst å kjøpe alle men er ikke rik heller 6361808[/snapback] ta gta eller burnout. ridge racer har jeg aldri prøvd. 6362180[/snapback] Hvordan vet du da hvordan RR er? Liker Ridge Racer bedre enn Burnout, selv om Burnout også er bra. 6363137[/snapback] vis du klarer å bruke huet såpass at du leser HELE inlegget mitt før du svarer hadde det hvert fint. Jeg skriver ikke at rr er dårligere eller bedre, MEN at jeg ikke har prøvd det så jeg kan dermed ikke anbefale det, å anbefale ting på and'res erfaringer syns jeg er for dumt! Håper dette klarnet opp huet ditt 6364138[/snapback] Uhm. Han står mellom tre spill, og du anbefaler to av dem siden du ikke har prøvd det tredje. Er ikke det å antyde at RR er dårligere? Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Daxter Burnout: Legends GTA: Liberty city stories Disse tre er bra spill. Kan også nevne at både Wipeout Pure og Ridge Racer e¨r utrolig billig hos enkelte forhandlere. Så dem til 99,- pers stykk på Expert her om dagen Lenke til kommentar
3000 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 kjøpte meg psp igår med gta og ridge racer. ridge racer var skuffende synes eg.. men fy flate gta ls stories var knall bra gta in the palm of your hand, knall Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har du sjekket hvilken PSP versjon du har? Du kan sjekke det under system settings. Om du er heldig å har 2.60 eller lavere, så kan du glede deg til å teste ut cheatdevive til GTA, om du er uheldig å fikk med 2.70 så må du nok bare smøre deg med tålmodighet å vente til noen knekker den.(men til gjengjeld så kan du høre hele iTunes musikk samlingen din på PSP'en gjennom RSS feeden i webbrowseren på 2.70) Lenke til kommentar
3000 Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 har versjon 2.50 ^ ^ _ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Da bør du sjekke ut e-loader/cheatdevice til GTA. Meget bra program til PSP'en som gjør at du kan kjøre homebrew(hjemmelagede programmer) Dette gir deg alt fra radio til snake på PSP'en) Søk litt rundt på de store PSP sidene så finner du den informasjonen du trenger Lenke til kommentar
3000 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Da bør du sjekke ut e-loader/cheatdevice til GTA. Meget bra program til PSP'en som gjør at du kan kjøre homebrew(hjemmelagede programmer) Dette gir deg alt fra radio til snake på PSP'en) Søk litt rundt på de store PSP sidene så finner du den informasjonen du trenger 6370403[/snapback] takk for tipset, selv om eg ikke med det første hadde tenkt å bruke psp`en til noe annent en å spille.. skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå