sirigrinde Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har kjøpt en Cross-Over ether-kabel for å overføre musikk fra én laptop til en annen (med iTunes), men aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å gjennomføre operasjonen! Har hørt noe om at den ene maskinen må settes opp til å fungere som server, uten at jeg vet hva det innebærer... Kan noen hjelpe? Vennlig hilsen Siri Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 vell dette er da grusomt feilpostet , da det er et netverks problem , men kan hjele litt da . du trenger en vanlig netverks kabel for og koble 2 makiner samme ( tror den skal være krysset , ikke sikker da på data butikken vet ) så plugger du kablen i netverkskortet på begge maskinene , så deler du mappa med muskikken ( eller hvilkensomhelst slags filer ) og koppierer di over , akkurat som fra en hd til en annen . Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Cross-over kabel er det samme som kryssa nettverkskabel som jeg har forstått Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Flyttes fra Audio til Nettverk. Lenke til kommentar
Conputer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 burde gå ganske smertefritt å bruke en cross-over kabel for å koble sammen to pcer - husk å sette på manuel ip på begge maskinene (samme subnet såklart). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå