Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du chipmann, du chipmann. Ser du en link? Å så flink. Trykk på linken. Ser du tekst? Næ, jeg har visst undervurdert deg. Les der da. Er det så vanskelig? Ut i fra det som står der, bør du faktisk forstå hva det er for noe.

Ut i fra navnet bør du kanskje forstå hva det er...

Lenke til kommentar
Hva er PyZine da? Kanskje lurt å fortelle det i posten? Ikke vet jeg... Jeg vet i alle fall ikke hva det er.

6346516[/snapback]

Bare utifra navnet kan man tenke seg at det har noe med et magasin å gjøre. Hvis du da klikker på linken så ser du at det stemmer(utrolig)!

Så jeg gjetter at det er et python-magasin, der det står endel innteressante ting for alle som koder i python...

EDIT: OMG, for sein igjen :|

Endret av luser32
Lenke til kommentar

Både johan og luser. I stad da jeg postet var det ingen link der. Dere ser vel at mitt innlegg var skrevet i syv-tiden, mens zeitgeist la på en link i åtte-tiden.

Det er ikke vits i å gjøre narr av meg :mad:

Endret av chipmann
Lenke til kommentar
Både johan og luser. I stad da jeg postet var det ingen link der. Dere ser vel at mitt innlegg var skrevet i syv-tiden, mens zeitgeist la på en link i åtte-tiden.

6347440[/snapback]

Linken var der hele tiden den, men jeg la til ""Py - The Online Zine for Python" (on request, så å si)

Lenke til kommentar

6347440[/snapback]

Jeg har bare ikke lyst til at Python-forumet skal bli enda et php-forum(delvis 90% idiotiske sprøsmål). Hadde vært fint om folk gadd å tenke litt før de postet ting som får dem til å se dumme ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...