zeitgeist Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) PyZine - som før kun hadde noen åpne artikler og eller abonnementsbasert - har nå åpnet arkivene. Mage gode artikler, både "lette" og "tunge" "Py - The Online Zine for Python" http://www.pyzine.com Endret 20. juni 2006 av zeitgeist Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hva er PyZine da? Kanskje lurt å fortelle det i posten? Ikke vet jeg... Jeg vet i alle fall ikke hva det er. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Du chipmann, du chipmann. Ser du en link? Å så flink. Trykk på linken. Ser du tekst? Næ, jeg har visst undervurdert deg. Les der da. Er det så vanskelig? Ut i fra det som står der, bør du faktisk forstå hva det er for noe. Ut i fra navnet bør du kanskje forstå hva det er... Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hva er PyZine da? Kanskje lurt å fortelle det i posten? Ikke vet jeg... Jeg vet i alle fall ikke hva det er. 6346516[/snapback] Bare utifra navnet kan man tenke seg at det har noe med et magasin å gjøre. Hvis du da klikker på linken så ser du at det stemmer(utrolig)! Så jeg gjetter at det er et python-magasin, der det står endel innteressante ting for alle som koder i python... EDIT: OMG, for sein igjen :| Endret 20. juni 2006 av luser32 Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Både johan og luser. I stad da jeg postet var det ingen link der. Dere ser vel at mitt innlegg var skrevet i syv-tiden, mens zeitgeist la på en link i åtte-tiden. Det er ikke vits i å gjøre narr av meg Endret 20. juni 2006 av chipmann Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har du hørt om google? Du kunne LETT ha funnet ut av det ved å søke. Det hadde tatt deg et minutt. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Både johan og luser. I stad da jeg postet var det ingen link der. Dere ser vel at mitt innlegg var skrevet i syv-tiden, mens zeitgeist la på en link i åtte-tiden. Det er ikke vits i å gjøre narr av meg 6347440[/snapback] Linken var der hele tiden den, men jeg la til ""Py - The Online Zine for Python" (on request, så å si) Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ok, men jeg søkte uansett google, men skjønte ikke hva det var. Nå vet jeg det. ferdig med det. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Både johan og luser. I stad da jeg postet var det ingen link der. Dere ser vel at mitt innlegg var skrevet i syv-tiden, mens zeitgeist la på en link i åtte-tiden. Det er ikke vits i å gjøre narr av meg 6347440[/snapback] Jeg har bare ikke lyst til at Python-forumet skal bli enda et php-forum(delvis 90% idiotiske sprøsmål). Hadde vært fint om folk gadd å tenke litt før de postet ting som får dem til å se dumme ut... Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) ROFL? okei, jeg orker ikke mer; løyner, dum OG lat? .. slå den Endret 21. juni 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå