Gå til innhold

Trenger hjelp til oppsett av Ubuntu

Anbefalte innlegg

Har installert Ubuntu dapper og easyUbuntu. Men jeg trenger hjelp til å få til ett slikt oppsett:

I menyen Programmer -> Lyd og Video

Vil jeg ha ett/flere program som er jeg kan bruke til å høre på radio fra Internett. Helst alle mulige nye og gamle formater.

I tillegg vil jeg gjerne ha aMsn i menyen under Programmer -> Internett

Hvis noen kan sparke meg i rett retning av en fungerende manual så ville jeg blitt veldig glad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det hjelp til å redigere menyen eller hjelp til å innstalere programmer du lurte på?

I hvertfall kan du bruke det programmet som heter Rhythmbox til å høre på radio over internett.

Hjelp til aMSN og mye annet finner du her: http://easylinux.info/wiki/Ubuntu_dapper

RattleBattle: Oversettelsen din stemte helt :)

6347454[/snapback]

Rhythmbox klarer ikke denne filen, ikke realplayer 10 heller. Noen som kan spille denne eller har peiling på hvordan få den til å virke?

LINK

Lenke til kommentar

Det formatet som benyttes er tydeligvis utgått på dato! RealPlayer bare sier at formatet ikke lenger er støttet.

Så for å få spilt av pnm://65.61.0.208:7070/finote/finot2106.rm så må du nok innstalere en eldre versjon...

Lenke til kommentar
Det formatet som benyttes er tydeligvis utgått på dato! RealPlayer bare sier at formatet ikke lenger er støttet.

Så for å få spilt av pnm://65.61.0.208:7070/finote/finot2106.rm så må du nok innstalere en eldre versjon...

6360218[/snapback]

Hmmm... Hvor får jeg tak i det? Sist jeg prøvd fikk jeg bare noe ræl om feil med pakker etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...