orjanbeats Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg også skjelver noe helt sykt, men det er når det er små putleting som skal gjøres... F.eks sette i et sim-kort i en mobil (ekstra mye skjelving dersom noen ser på eller jeg skal vise noe til noen)... Min far har det på akkurat samme måten. Vet ikke helt hva det kommer av... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Dere har vel Parkinson's alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hehe, tror ikke det nei... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Pleier å skjelve litt i hender å sånt etter jeg har trent, kansje det har noe med det å gjøre. altså styrketrening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Pleier å skjelve litt i hender å sånt etter jeg har trent, kansje det har noe med det å gjøre. altså styrketrening. 6473708[/snapback] Ok. Ja, det gjør jeg også, men jeg trener lite for tiden... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er mulig du bare er stresset. Eller kanskje du fryser? Slapp av og det går sannsynligvis mye bedre. Eventuelt bruk kamerastativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå