ztiw0b Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg skulle prøve å legge in Den nye msn Live Messenger her i dag, men når jeg pakker ut filene og starter innstallasjonen så kommer det bare opp en error som sier: FÅr ikke tilgang til windows innstaller tjenesten, dette kan skje hvis windows er startet i sikkermodus, eller hvis windows innstaller ikke er innstallert på riktig måte. Hvis jeg prøver å gå inn på ati programmet som følger med driverne mine så kommer det også opp en feilmelding som sier at det er noe feil med windows innstaller: error 1719: Error 1719. The Windows Installer Service could not be accessed. You may be running in safe mode or Windows Installer may not be correctly installed. Takker så meget for alle svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei! Har du forsøkt Windows Update? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Fant du ut av problemet? har samme problem nå. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hadde et liknende problem for en tid tilbake, her er hvordan jeg løste det: http://www.2rzn.com/sphpb/index.php?entry=entry080213-220009 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå